کد خبر : 183286
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 13:14
-

بازیکن سابق فرش آرا به ملی حفاری پیوست

بازیکن سابق فرش آرا به ملی حفاری پیوست

بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال فرش آرای مشهد بعد از توافق با مسئولان ملی حفاری اهواز، به این تیم پیوست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر امروز موفق شد آخرین خرید نقل و انتقالات خود را انجام دهد و با گرفتن محمدرضا پیکان لیست خرید‌های این تیم برای فصل بعد به اتمام رسید. پیکان فصل گذشته در تیم فوتسال فرش آرای مشهد بازی می‌کرد و پس از اتمام قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

بعد از این جدایی پیکان با مسئولان باشگاه ملی حفاری اهواز وارد مذاکره شد و پس از توافق با مدیران این باشگاه تصمیم گرفت بقیه بازی‌های خود را در تیم فوتسال ملی حفاری اهواز ادامه دهد. قرارداد پیکان با تیم ملی حفاری اهواز برای یک فصل است و چنانچه او بتواند در این تیم عملکرد مناسبی از خودش نشان دهد قراردادش تمدید خواهد شد.

پیکان علاوه بر بازی در تیم فرش آرای مشهد، سابقه حضور در تیم مس سونگون را هم در کارنامه خود دارد و باید منتظر ماند و دید که او فصل بعد چه عملکردی را می‌تواند در تیم ملی حفاری اهواز از خودش نشان دهد. تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، هایپرشهر شاهین شهر و ارژن شیراز همگروه شده است و در هفته اول این رقابت‌ها بازی نخواهد کرد و به استراحت خواهد پرداخت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.