کد خبر : 186073
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 12:16
-

غلامی: از قادسیه هم پیشنهاد داشتم /برایم شیرین است که تجربه جدیدی کسب کنم

غلامی: از قادسیه هم پیشنهاد داشتم /برایم شیرین است که تجربه جدیدی کسب کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از امضای قرارداد با تیم الفتات کویت  گفت: از سه ماه پیش از تیم الفتات پیشنهاد داشتم و پیشنهاداتی نیز از تیم القادسیه برایم ارسال شد اما شرایط تیم الفتات بهتر بود. کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از امضای قرارداد با تیم الفتات کویت  گفت: از سه ماه پیش از تیم الفتات پیشنهاد داشتم و پیشنهاداتی نیز از تیم القادسیه برایم ارسال شد اما شرایط تیم الفتات بهتر بود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: خوشحالم لژیونر شدم. علاقه زیادی داشتم به کویت بیایم و برایم شیرین است که تجربه جدیدی کسب کنم. در کویت هر تیمی می‌تواند دو بازیکن خارجی داشته باشد و این برایم بسیار مهم است چرا که با بازیکنان متفاوتی از کشورهای مختلف روبرو می‌شوم.

غلامی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنم و نماینده خوبی برای کشورم باشم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران بیان کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا، بسیاری از کشورها به سختی ویزا می‌دهند. قرار بود از ابتدای فصل در این تیم حضور داشته باشم اما به دلیل شرایط سخت ویزا و کرونا، از اواسط نیم فصل نخست به تیم اضافه شدم. در حال حاضر در قرنطینه حضور دارم و پس از دو هفته برای تیم بازی خواهم کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور شهرزاد مظفر مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم ملی فوتسل کویت، گفت: همه در کویت مظفر را می‌شناسند، هنوز نتوانستم او را ببینم چرا که در قرنطینه هستم. از اینکه همه از مظفر تعریف می‌کنند، خوشحالم و باعث افتخارم است که شاگرد مظفر بوده‌ام. مظفر به تیم و بازیکنان کویت بسیار کمک می‌کند و منجر شده تا همه از او به نیکی یاد کنند. او باعث سربلندی و افتخارم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.