کد خبر : 187399
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 8:01
-

طیبی: تیم‌های خارجی کارشان را به خاطر کرونا تعطیل نکردند/ بازی در باشگاه‌های بزرگ دنیا حس لذت بخشی دارد

طیبی: تیم‌های خارجی کارشان را به خاطر کرونا تعطیل نکردند/ بازی در باشگاه‌های بزرگ دنیا حس لذت بخشی دارد

لژیونر فوتسال کشورمان از شرایطش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه بنفیکای پرتغال درباره آخرین وضعیت خود در تیم بنفیکا اظهار داشت: از وضعیت خودم اگر بخواهم بگویم اینکه الان در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و با توجه به اینکه من کمی دیر به تمرینات تیم اضافه شدم، اما تمام بازیکنان و کادر فنی تیم به من کمک کردند تا هر چه زودتر بتوانم هماهنگ شده و در قالب تیم قرار بگیریم. همچنین خدا را شاکرم که در بیشتر مسابقات لطفش شامل حال من شد و توانستم برای تیم بنفیکا گلزنی کنم. همه بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و امیدوارم که بتوانیم در پایان فصل به مقام قهرمانی برسیم.

کرونا در همه جا وجود دارد، اما تیم‌های خارجی کارشان را تعطیل نکردندبازیکن تیم فوتسال بنفیکا درباره شروع شدن مسابقات لیگ برتر ایران و مقایسه آن با سایر لیگ‌های معتبر خارجی بیان داشت: خدا را شکر مسئولان فوتسال ایران با یک برنامه ریزی خوب موفق شدند لیگ را شروع کنند. به نظر من لیگ ایران می‌توانست خیلی زودتر از این‌ها شروع شود تا بازیکنان تیم ملی درگیر مسابقات لیگ شده و در شرایط بازی قرار بگیرند. به هر حال ویروس کرونا الان در کل دنیا وجود دارد، اما تیم‌های خارجی برنامه مسابقاتشان را تعطیل نکرده و از بازی‌های لیگشان گرفته تا رقابت‌های دوستانه ملی در حال برگزاری هستند. قبول دارم کرونا الان محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است، اما همه کشور‌های دنیا در حال فعالیت هستند و امیدوارم لیگ ایران در آینده شرایط بهتری پیدا کند.

مسئولان باید شرایط را برای تیم ملی به خوبی فراهم کنند

طیبی درباره مسابقات جام ملت‌های آسیا که قرار است فروردین ماه برگزار شود و اینکه آیا می‌توانیم در این رقابت‌ها دوباره به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم؟ عنوان کرد: من درباره وضعیت تیم ملی بار‌ها صحبت کرده ام و باید بگویم که تیم ملی الان از لحاظ برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی در وضعیت خوبی قرار ندارد. اگر بخواهیم برای انجام بازی‌های دوستانه کرونا را بهانه کنیم باید بگویم که این بیماری الان در همه جای دنیا وجود دارد، اما کشور‌های سراسر دنیا کارشان را تعطیل نکرده اند و در حال برگزاری بازی‌های دوستانه و اردو‌های تدارکاتی هستند و به نوعی برای تیم ملی کشورشان برنامه ریزی می‌کنند. در کشور ما هم داوود پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) این روز‌ها در تلاش است تا بتواند برای تیم ملی اردو و بازی‌های دوستانه خوبی را تدارک ببنید، اما به نظر من شخص پرهیزگار کافی نیست و سایر مسئولان هم باید شرایط را برای تیم ملی فوتسال به خوبی فراهم کنند.

اگر نمی‌توانیم بازی دوستانه انجام دهیم، برگزاری اردو می‌تواند به ما کمک کند

لژیونر فوتسال کشورمان ادامه داد: تیم ملی چند ماه پیش به ازبکستان رفت و ۲ بازی دوستانه با این تیم انجام داد که به نظر من کافی نیست و تیم ملی باید بیشتر از این‌ها در شرایط اردو و بازی‌های دوستانه قرار بگیرد. لااقل اگر نمی‌توانیم بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فراهم کنیم، برگزاری اردو می‌تواند به ملی پوشان فوتسال کشورمان بسیار کمک کند، زیرا مسابقات جام ملت‌های آسیا امسال خیلی مهم است و چون انتخابی جام جهانی هم در آن قرار دارد به همین دلیل تمام تیم‌ها با شرایط بسیار خوبی به این مسابقات می‌آیند.

تمام کشور‌های دنیا به تیم ملی فوتسال ایران احترام می‌گذارند

طیبی درباره اینکه آیا تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌تواند سهمیه جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب کند گفت: من در طول دوران زندگی هیچگاه درباره چیزی ۱۰۰ درصد صحبت نکردم. به هر حال تمام تیم‌های آسیایی این روز‌ها در حال تلاش هستند و ما هم باید تلاشمان را چند برابر کنیم. فوتسال ایران الان در قاره آسیا حرف اول را می‌زند و تمام کشور‌ها احترام خاصی برای ما قائل هستند و باید این قدرتمان را هم در زمین مسابقه به خوبی نشان دهیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم.

بازی در باشگاه‌های بزرگ دنیا حس لذت بخشی داردبازیکن تیم فوتسال  بنفیکای پرتغال خاطر نشان کرد: بازی در باشگاه‌های بزرگ دنیا حس لذت بخشی دارد و شما می‌توانید در کنار بازیکنان بزرگ به خوبی کار کنید، زیرا همه چیز در اینجا حرفه‌ای است و تمام تمرکز بازیکن بر روی بازی کردن است. همچنین از جهاتی دیگر بازی در باشگاه‌های بزرگ دنیا کمی سخت است، چون بازیکن باید همیشه در شرایط خوبی قرار داشته باشد و توقعی که باشگاه بنفیکا از بازیکنانش دارد خیلی بالا است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.