کد خبر : 190412
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 23:49
-

خبیری در گفتگو با Fut5al :

۱۵موقعیت گل مقابل بهبهان خراب کردیم/ سعید نجاریان اینجا دست تنها است/ این برد را به هواداران ساروی تقدیم می‌کنیم

۱۵موقعیت گل مقابل بهبهان خراب کردیم/ سعید نجاریان اینجا دست تنها است/ این برد را به هواداران ساروی تقدیم می‌کنیم

سرمربی شهروند ساری گفت: حدود ۱۵ یا ۱۶ موقعیت گل برابر بهبهان خراب کردیم که بخاطر فشار زیاد روی تیم ما بود.

محسن خبیری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل اهورا بهبهان در ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: با توجه به شرایطی که ما داشتیم با حداقل تمرینات وارد لیگ شدیم و انصافا در لیگ هم بازی‌های سختی داشتیم. گروه ما از جمع ۷تیم، پنج تیم راه یافته به پلی‌آف لیگ‌برتر سال گذشته بوده‌اند که به جمع آنها هم کراپ الوند با آن همه ستاره و تیم متحول شده بهبهان را هم باید اضافه کرد.

او ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که بازی سختی است چون بهبهان به طور مطلق دفاع می‌کند و خیلی خوب ضد حمله می‌کند و سه چهار ماه روی این کار خود کار می‌کند. به آنها گفتم که تا زدن گل اول صبور باشید اما دیدید که ما در این بازی بالای ۱۵ موقعیت گل خراب کردیم.

سرمربی شهروند فشار برد پیش از این بازی را بر روی بازیکنان تیمش زیاد توصیف کرد و گفت: استرس نبردن ما زیاد بود و فشار روی بازیکنان جوان ما هم احساس می‌شد. امروز طاها مرتضوی کاپیتان خوب ما که می توانست کمک زیادی به ما بکند هم نبود اما جوان‌ترهای ما جایش را خوب پر کردند.

خبیری با بیان اینکه به این بازیکنانم افتخار می‌کنم تصریح کرد: من واقعا از آنها ممنونم که تا لحظات آخر بازی را دنبال کردند و در نهایت به سه امتیازی رسیدیم که اگر چه با حداقل نتیجه بود اما مهم همان سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. جا دارد با عشق و قلب و روح‌مان این برد شیرین را به هواداران و مردم عزیز ساری تقدیم کنیم.

او با گلایه از عدم حمایت استانی از شهروند متذکر شد: من یک ماه است که اینجا هستم اما یک نفر به ما نگفته حالتان چطور است. سعید نجاریان یک تنه بار این تیم را به دوش کشیده و دست تنها است. ما که تا روز آخر تنهایش نخواهیم گذاشت اما منی که چهار استان مربیگری کرده ام و دیده‌ام همه مسئولین آنها از رئیس اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال و … کنار تیم هستند، توقع دارم یکی درب باشگاه ما را بزند و حالمان را بپرسد. بیایند تشکر کنند بگویند دست شما درد نکند که تیمی به این جوانی را در لیگ‌برتر به میدان فرستاده‌اید.

سرمربی شهروند تاکید کرد: شما بازیکنان ۱۸، ۱۹ساله را ببینید که چقدر با اقتدار برای ما بازی می‌کنند و گل می‌زنند و بازی را حفظ می‌کنند. همه استانها و شهرها تیم فوتسال دارند. باشگاه لیگ دسته دومی سراغ دارم که یک میلیارد هزینه کرده که تیمش به لیگ دسته اول بیاید اما شهروند با ۲۵سال سابقه و برندی که در لیگ‌برتر برای استان مازندران است را چرا حمایت نمی‌کنند و کاری می‌کنند که خدایی نکرده بعدها افسوسش را بخوریم.

خبیری افزود: مگر دلخوشی مردم استان غیر از نساجی مازندران و شهروند ساری است؟ وقتی این سالن پر از تماشاگر می شود چیزی جز عشق مردم به آن نیست، لطفا این عشق را حفظ کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.