کد خبر : 191255
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 14:42
-

یاری: با افزایش تیم‌ها در لیگ ، کیفیت فدای کمیت شد / تنها مشکل ما در دیدار با حفاری بی دقتی در ضربات آخر بود

یاری:  با افزایش تیم‌ها در لیگ ، کیفیت فدای کمیت شد / تنها مشکل ما در دیدار با حفاری بی دقتی در ضربات آخر  بود

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا گفت: برای داشتن لیگ با کیفیت، سطح مسابقات را باید بالا ببریم و از ۲ فصل گذشته این روند شروع شد اما متاسفانه با تصمیم سازمان لیگ برای افزایش تیم‌ها، کیفیت فدای کمیت شد و این روند امسال متوقف شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا گفت: برای داشتن لیگ با کیفیت، سطح مسابقات را باید بالا ببریم و از ۲ فصل گذشته این روند شروع شد اما متاسفانه با تصمیم سازمان لیگ برای افزایش تیم‌ها، کیفیت فدای کمیت شد و این روند امسال متوقف شده است.

«شهناز یاری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همواره به پیش فصل مسابقات لیگ برتر تاکید دارم چرا که باید تیم بسته شود. سایپا در ابتدای فصل آماده‌سازی خوبی داشت. بازیکنان با توجه به شرایط بازی برنامه مدونی داشتند. هر چند بدون بازی تدارکاتی در نخستین برابر تیم شرکت ملی حفاری قرار گرفتیم.

وی افزود: چند هفته‌ای است که بی‌وقفه تمرین می‌کنیم و تنها مشکل ما در دیدار با ملی حفاری در زدن ضربات آخر بود که بی‌دقت عمل کردیم اما تاکتیک‌هایی که در بازی اول می‌خواستیم از آن استفاده کنیم، راضی کننده بود. هر چند این شرایط طبیعی است زیرا یکسال بازیکنان دور از فوتسال بودند و در عرض یک‌ماه به وضعیت بدنی و تاکتیکی خوبی رسیدند. روند رو به رشد این تیم ادامه دارد اما به این شرایط بسنده نمی‌کنیم و هر روز تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم.

سرمربی سایپا اضافه کرد: تیم شرکت ملی حفاری وقفه‌ای را ایجاد کرد و اگر اجازه می‌دانند که ۲ دقیقه پایانی بازی در زمین انجام شود، پنالتی ما به گل تبدیل می‌شد. یک بر صفر بازی را واگذار کردیم اما در کل دیدار خوبی بود و روزهای بهتر هم می‌رسد.

وی یادآور شد: تیم شهروند باید براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای بازی با ما حضور می‌یافت. لغو این دیدار به ضررمان تمام شد زیرا حریف تدارکاتی پیدا نکردیم و بعد مستقیم به دیدار با ملی حفاری رسیدیم. می‌توانستیم شرایط خوبی را در بازی با شهرود ساری تجربه کنیم تا در بازی دوم که سخت‌تر است بتوانیم اشتباهات خود را در یک هفته برطرف کنیم اما این شرایط فراهم نشد.

یاری ادامه داد: این تصمیم به ما ضربه زد و ای کاش تیم‌ها قبل از وارد شدن به لیگ برتر فکر همه جا را بکنند و با نیامدن در یک بازی به دیگر تیم‌ها آسیب نرسانند. درک می‌کنم که مشکلات فراوان است اما سعی می‌کنیم تا تمام تمرکز خود را روی سایپا برای بازی بعدی بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: در لیگ امسال چند تیم داریم که نتایج نشان می‌دهد که نمی‌توانند به لیگ برتر کمکی کنند. خوشحالیم که این تیم‌ها وارد لیگ شدند اما بهتر بود تا مسابقات لیگ با ۱۰ تیم شروع می‌شد و سازمان لیگ اصراری نداشت تا تعداد تیم‌ها را زیاد کند زیرا کیفیت را فدای کمیت می‌کنیم و این موضوع به رشد فوتسال کمکی نمی‌کند. زیرا با بحران کرونا امکان لغو دوباره بازی‌ها وجود دارد. برای داشتن لیگ با کیفیت، سطح مسابقات را باید بالا ببریم و از فصل ۹۷ و ۹۸ این روند خوب شروع شد و ما شاهد بازی‌های درگیر و نزدیک بودیم اما متاسفانه این روند امسال متوقف شده و ما عقب گرد کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.