کد خبر : 200740
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 12:58
-

امتیاز تیم فوتسال بانوان رودان به فروش می رسد

امتیاز تیم فوتسال بانوان رودان به فروش می رسد

تیم بانوان هرمزگان در آستانه واگذاری امتیاز است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه چندی قبل در فضای رسانه ای از مجمع نمایندگان ،استاندار مدیرکل ورزش جوانان خواسته شده بود به داد نماینده فوتسال هرمزگان در لیگ برتر بانوان برسند و با حمایت از این تیم که پدیده لیگ فصل قبل لقب گرفت ،نام هرمزگان را بلند آوازه کنند، به هر دلیلی هر گونه پشتیبانی و تسهیل روند شرکت در لیگ برتر تاکنون از این تیم دریغ شد.

درحالی که ۱۴مرداد ماه آخرین فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها جهت شرکت در رقابت‌های فصل جدید و ۱۸ مرداد قرعه کشی انجام می شود، با کم لطفی مسئولین و متولیان مدیران این باشگاه امتیاز تیم فوتسال را در معرض فروش قرار دادند.

در نامه ای که به دست خبرگزاری ایسنا رسیده رئیس هیات فوتبال رودان خطاب به رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان خواستار فروش و واگذاری نماینده استان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شده است.

این اتفاق عجیب در حالی است که مسئولان عالی و متولیان ورزش و فوتبال استان هرمزگان در قبال این اتفاقات سکوت را پیشه کرده و تاکنون اقدامی عملی انجام نداده اند.

فروش امتیاز نماینده هرمزگان به استانی دیگر به معنای از دست رفتن فرصت بزرگ اهتزاز پرچم استان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در فصل آتی است؛ ورود متولیان به این مسئله و رسیدگی فوری به خواست هواداران ورزش خواسته بهحقی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر نماینده هرمزگان تا پایان مرحله گروهی با کسب ۱۴ امتیاز و حضور در رده پنجم گروه الف در لیگ برتر فوتسال ماندنی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.