کد خبر : 206647
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 10:30
-

اعتدادی:بانوان پیکان می‌تواند روی یکی از سکوهای برتر این فصل قرار بگیرد

اعتدادی:بانوان پیکان می‌تواند روی یکی از سکوهای برتر این فصل قرار بگیرد

مهاجم تیم فوتسال بانوان پیکان معتقد است این تیم در فصل جاری یکی از مدعیان و قدرت‌های برتر مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور خواهد بود.

ه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهاجم تیم فوتسال بانوان پیکان معتقد است این تیم در فصل جاری یکی از مدعیان و قدرت‌های برتر مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور خواهد بود.

فاطمه اعتدادی که سابقه سه دوره خانم گلی در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاههای کشور را داشته ، در خصوص روند آماده‌سازی این تیم گفت: ما از ٢٣ شهریور ماه تمرینات خودمان را زیر نظر کادر فنی استارت زدیم و اردوی بسیار خوبی را در شهر بندر انزلی با انجام برنامه آماده‌سازی و بدنسازی فشرده، پشت سر گذاشتیم. در حال حاضرتمرینات تاکتیکی را با هدایت نیلوفر اردلان آغاز کردیم و خوشبختانه تیم از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. 

وی افزود: در لیگ فوتسال امسال، تیم‌های با تجربه و خوبی حضور دارند و ما در گروه سختی قرار گرفتیم و با مدعیان اصلی به رقابت خواهیم پرداخت. فکر می‌کنم هیچ مسابقه آسانی برای تیم‌ها وجود ندارد و رقابت نزدیکی شکل می‌گیرد که امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم. تصور من این است که تیم فوتسال بانوان پیکان می‌تواند روی یکی از سکوهای برتر این فصل قرار بگیرد. 

اعتدادی همچنین در خصوص وضعیت این تیم گفت: بازیکنان جوان تیم پیکان با حضور چهره‌های ملی، بسیار با استعداد و پر انگیزه کار می‌کنند و با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه برای حضور در مسابقات آماده می‌شویم. بدون تردید برخی از این بازیکنان جوان شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و شاهد افزایش تعداد ملی پوشان پیکان و درخشش این بازیکنان جوان در فصل پیش روی خواهیم بود. 

وی در خصوص سیاست باشگاه پیکان در حمایت و توسعه ورزش حرفه‌ای بانوان در این فصل گفت: پیکان یک باشگاه حرفه‌ای است و تمام شرایط خوب و حرفه‌ای را برای تیم‌های خود فراهم می‌کند تا به نتیجه و هدفی که دارند دست پیدا کنند، تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.  حمایت خوبی از سوی مدیر عامل و کادر باشگاه داریم و امیداوارم بتوانیم در پایان فصل با جایگاه خوبی که به دست می‌آوریم قدردان آن‌ها باشیم. نگاه مدیرعامل فوتبالی باشگاه نسبت به تمامی تیم‌ها بسیار مثبت و حرفه‌ای است که همین مسئله باعث دلگرمی و بالا رفتن انگیزه ما می‌شود. با این نگرش مطمئنا بازیکنان جوان زیادی در آینده از تیم ما به رده‌های ملی راه خواهند یافت. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.