کد خبر : 206658
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 13:15
-

گلایه سرپرست حفاری از قیمت‌های کاذب در نقل و انتقالات فوتسال بانوان

گلایه سرپرست حفاری از قیمت‌های کاذب در نقل و انتقالات فوتسال بانوان

 سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری اعتقاد دارد ‌که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات یک حباب ایجاد شده است و شاهد قیمت‌های کاذب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات یک حباب ایجاد شده است و شاهد قیمت‌های کاذب هستیم، گفت: تیم‌هایی که یک شبه وارد فوتسال می‌شوند و عمر فعالیت‌شان شاید یک یا دو فصل باشد، با ایجاد این بازار کاذب به فوتسال ضربه می‌زنند.

منیژه زیبا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند آماده‌سازی تیم فوتسال بانوان حفاری برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، اظهار کرد: تمرینات تیم از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود که البته با نفرات کامل نیست و تیم‌مان هنوز کامل نشده است. امسال هدف ملی‌حفاری، جوانگرایی و کمک به آینده فوتسال خوزستان است.

وی تاکید کرد: البته تیم فوتسال بانوان حفاری همیشه جزو مدعیان و از باثبات‌ترین و پایدارترین تیم‌ها در امر تیم‌داری و حضور در لیگ برتر بوده است. ما به قهرمانی در لیگ نیز دست پیدا کرده‌ایم و برخی قهرمانی‌ها را هم به خاطر مسائل داوری و مسائل پشت پرده از دست داده ایم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در ادامه نیز با بیان این‌که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات یک حباب ایجاد شده است و شاهد قیمت‌های کاذب هستیم، افزود: این قیمت‌ها، تنها دورنمای قشنگی را می‌سازند زیرا تیم‌هایی که یک شبه وارد فوتسال می‌شوند و یک شبه از تیم‌داری در این رشته کنار می‌روند و عمر فعالیت‌شان شاید یک یا دو فصل باشد، با ایجاد این بازار کاذب به فوتسال ضربه می‌زنند.

وی بیان کرد: این‌که دستمزد دختران فوتسالیست افزایش پیدا کند، خوب و برای ما نیز خوشحال‌کننده است اما به شرطی که حق و حقوق آن‌ها به صورت کامل پرداخت شود.

زیبا با بیان این‌که در تیم‌مان بازیکنان وفادار، ستاره و خوب داریم، افزود: این بازیکنان به فکر پول نیستند و با عرق و علاقه در ملی‌حفاری بازی می‌کنند. همچنین ما در تیم حفاری، بازیکنانی در سطح عالی ساخته و به فوتسال کشور معرفی کرده‌ایم و این چرخه در باشگاه ‌حفاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.