کد خبر : 206780
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 23:10
-

سکوت فدراسیون در قبال وضعیت سرمربی تیم ملی و رئیس کمیته فوتسال

سکوت فدراسیون در قبال وضعیت سرمربی تیم ملی و رئیس کمیته فوتسال

نامشخص بودن وضعیت کاری سرمربی تیم ملی فوتسال و رئیس کمیته فوتسال همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از حذف تیم ملی فوتسال ایران از مسابقات جام جهانی فوتسال با قبول شکست برابر قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی، آینده کاری رئیس کمیته فوتسال و همچنین سرمربی تیم ملی کشورمان با ابهام مواجه شد.

در حالی که قرارداد سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی تمدید شد اما بعضی از خبرها حاکی از انتخاب سرمربی جدید دارد.

همچنین مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال به دلیل اختلافاتی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشت، مدتی از تیم ملی و این کمیته دور شد اما هنوز مشخص نیست که وی به کارش ادامه می‌دهد یا فرد جدیدی از سوی فدراسیون انتخاب خواهد شد.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال عصر امروز شنبه برای ارائه توضیحاتی در خصوص تماشاگران بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.

وی در بخش پایانی این گفتگو، از پاسخ به سئوال درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال خودداری کرد و گفت: اجازه بدهید در این مورد بعداً صحبت کنیم.

کامرانی فر درباره وضعیت ریاست کمیته فوتسال و ادامه کار سراجی هم تاکید کرد: این نشست ما راجع به تیم ملی فوتبال بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۰۳

این دو نَفَر یکى از اون یکى بى خاصیت تر هستند بهتره دیگه فدراسیون به این آدم ها فکر نکنه چون بیشتر از این نباید فوتسال رو نابود کرد