کد خبر : 208109
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 19:06
-

روز پایانی هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال؛

محصول چیپس با طعم برد پس از ۸۰ روز در بازار لیگ/ شکست زندی بتن مقابل مقاومت البرز در کلاردشت+ جدول

محصول چیپس با طعم برد پس از ۸۰ روز در بازار لیگ/ شکست زندی بتن مقابل مقاومت البرز در کلاردشت+ جدول

هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر با مشخص شدن نتایج دو بازی باقیمانده به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دو بازی باقیمانده در کلاردشت و قم برگزار و با نتایج جالب توجهی به پایان رسید تا پرونده این هفته از رقابت‌ها نیز بسته شود.

در سالن حیدریان قم دو تیم متحول شده در کادر فنی فردوس و چیپس که به صورت رسمی و غیررسمی این تغییرات را لحاظ کرده بودند به مصاف یکدیگر رفتند که چیپس کامل موفق شد با هدایت منصور مولایی که نقش رهبری مشهدی‌ها را در این بازی برعهده داشت بر تیم رضا زرخانلی سرمربی جدید قمی‌ها غلبه کند و پس از ۸۰ روز مشهدی‌ها را صاحب پیروزی کند.

در این بازی که در ابتدا با گلزنی چیپس کامل همراه بود فردوس قم حملات بسیار زیادی را در نیمه دوم بر روی دروازه حریف مشهدی خود ترتیب داد اما با تاکتیک دفاعی خوب‌ مشهدی‌ها و همچنین درخشش کم نظیر حامد سنایی، دروازه‌بان بومی این تیم، چیپس نه تنها گلی دریافت نکرد که توانست گل دوم خود را نیز بر روی ضد حمله به ثمر رسانده و حریف را بیش از پیش در خانه تحت فشار قرار دهد.

فشار بی‌امان فردوس قم که به شدت به سه امتیاز این بازی احتیاج داشت در دو دقیقه مانده به پایان بازی و بر روی یک ضربه کرنر منجر به گل اول و تنها گل قمی‌ها در این بازی شد تا سه امتیاز شیرین به حساب مشهدی‌ها که آنها هم پیش از این حال و روز خوشی نداشتند واریز شود و منصور مولایی نمره قبولی بگیرد.

در سالن بعثت کلاردشت، زندی بتن برای اولین بار در خانه خود میزبان یک بازی از لیگ برتر بود و برابر تیم قدرتمند مقاومت البرز قرار گرفت. در این بازی که با حضور تماشاگران کلاردشتی منتسب به همراهان تیم میزبان همراه شده بود، زندی بتن توسط منتظمی به گل اول بازی رسید اما تلاش زیاد شاگردان کشاورز مانع از شکست آنها در نیمه اول و ثبت گل تساوی در همین نیمه شد.

شاگردان مجید رئیسی نیمه دوم را منضبط‌تر و با انگیزه بیشتری آغاز کردند اما برخلاف جریان بازی دروازه این تیم خوب شمالی گشوده شد تا در ادامه فشار زیادی را برای فرار از شکست متحمل شوند. زندی بتن که هر چه از زمان بازی می‌گذشت به لحاظ روحی و روانی فشار بیشتری را برای تغییر نتیجه تحمل می‌کرد اشتباهات عجیب و غریبی را در ادامه بازی متحمل شد تا در نهایت با همین نتیجه ۲ بر یک به سود مقاومت به پایان برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.