کد خبر : 214363
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 - 17:51
-

هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال کشور؛

هیچکس جلودار کراپ نیست/ گیتی‌پسند در قم صدرنشینی را حفظ کرد/ مس بالاخره کمر راست کرد+ جدول

هیچکس جلودار کراپ نیست/ گیتی‌پسند در قم صدرنشینی را حفظ کرد/ مس بالاخره کمر راست کرد+ جدول

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با نتایج متفاوت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز و ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف آغاز شد و نتایج جالب توجهی نیز رقم خورد. 

در تبریز و در سالن پورشریفی تیم مس سونگون ورزقان در حالیکه در نیمه دوم لیگ از مصدومیت سریالی بازیکنانش متضرر شده با درخشش برزیلی‌های خود موفق شد نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر پیروز به رختکن برود. مس در این نیمه شانس گلزنی بیشتر هم داشت و دیرک حریف را هم به لرزه درآورد اما موفق به این مهم نشد. این بازی در نیمه دوم جذاب تر و پر هیجان تر شد و مس موفق شد دو گل پیاپی به ثمر برساند تا شرایط بهتری در ادامه بازی پیدا کند. بازی پاور پلی فرش آرا نتیجه این بازی را نیز تحت تاثیر قرار داد و در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود مس به پایان رسید تا مسیحا پس از دو شکست سرانجام کمر راست کرده و به تعقیب و گریز در کورس مدعیان ادامه دهند. 

در سالن حیدریان قم تیم گیتی‌پسند که در روز امتیاز از دست دادن‌های خود عمدتا با ناکامی مس به عنوان‌ تعقیب‌کننده نامدار خود مواجه بوده، برابر فردوس قم صف‌آرایی کرد که با سه گل توانست نبض بازی را در دست بگیرد هر چند که تک گل قمی‌ها در پایان نیمه اول این بازی را در بخش اول خود سه بر یک به سود اصفهانی‌ها به اتمام رساند.

ارتش تیم محمد کشاورز برای گلزنی در نیمه مربیان کم نشد گیتی‌پسند موفق شد تا در بازی خارج از خانه خود چهار گل دیگر را نیز به ثمر برساند تا در نهایت با پیروزی ۷ بر یک با فاصله سه امتیاز از کراپ و چهار امتیاز از مس سونگون در صدر جدول همچنان صدرنشین بماند. 

تیم محمود خوراکچی که با نتایج شگفت‌انگیز خود از پنج هفته پنج برد جذاب به دست آورده امروز برابر راگا در شهرری صف‌آرایی کرد که این دیدار در نیمه اول با وجود شانس‌های متعدد برای کراپی‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کراپ الوند در نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفت و با خلق موقعیت‌های متمادی و این بار تبدیل به گل کردن آن‌ها توانست با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند تا ششمین برد پیاپی خود را در شهر ری جشن بگیرد و همچنان بی‌ترمز در جدول لیگ پیش برود.

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.