کد خبر : 216424
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 9:26
-

تایلند و اندونزی هم به جمع تیم‌های جدی‌مان اضافه شده‌اند

صانعی: ازبکستان و حتی تاجیکستان و قرقیزستان برای ما خطر محسوب می‌شدند /قهرمانی آسیا هدف اصلی ایران است

صانعی: ازبکستان و حتی تاجیکستان و قرقیزستان برای ما خطر محسوب می‌شدند /قهرمانی آسیا هدف اصلی ایران است

صانعی می‌گوید برای آماده کردن جوانان تیم‌ملی فقط بیست و هفت روز وقت داشته‌اند اما نتیجه لازم را در تورنمنت کافا به‌دست آوردند و حالا هدفشان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، صانعی می‌گوید برای آماده کردن جوانان تیم‌ملی فقط بیست و هفت روز وقت داشته‌اند اما نتیجه لازم را در تورنمنت کافا به‌دست آوردند و حالا هدفشان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

علی صانعی که موفق شد تیم‌ملی فوتسال جوانان را به قهرمانی کافا برساند در گفت‌وگویی اظهار کرد: از زمان انتخابم به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی تا زمان شروع رقابت‌های کافا کمتر از سی روز وقت داشتیم اما در همین فاصله هم توانستیم سه اردوی آماده‌سازی را برگزار کنیم و یک اردو هم به‌علت ویروس کرونا و قرنطینه مرکز ملی فوتبال کنسل شد؛ ضمن اینکه آخرین اردوی‌مان از سیزدهم تا بیستم بهمن‌ماه انجام شد که با زمان اعزام به کشور قرقیزستان نیز همزمان شد.

وی افزود: پس از گذشت آخرین اردوی‌مان چهارده نفر را برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب و با این نفرات پیش از آغاز بازی‌ها پنج جلسه تمرین برگزار کردیم. با توجه به زمان کمی که داشتیم تمام سعی‌مان هماهنگ کردن بچه‌ها با یکدیگر و تمرکز بر روی نکات کلیدی بود.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال جوانان با تاکید بر لازمه شناخت از ملی‌پوشان تیمش برای آینده تصریح کرد: نیازمند آن بودیم که بچه‌ها را برای آینده کاملاً بشناسیم چرا که هم باید نتیجه لازم را در این تورنمنت کسب می‌کردیم و هدف اصلی‌مان نیز مسابقات قهرمانی آسیا بوده و هست.

صانعی در خصوص تغییر ناگهانی روند برگزاری بازی‌ها و اضافه‌شدن یک تیم به این تورنمنت خاطرنشان کرد: برنامه به این شکل بود که تورنمنت با چهار تیم به‌صورت رفت و برگشت انجام شود اما ۴۸ ساعت مانده به آغاز رقابت‌ها، به ما اعلام کردند افغانستان نیز وارد جدول مسابقات شده و تورنمنت نیز به‌صورت تک‌بازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که پیش از اعزام این تیم به کافا وجود داشت گفت: از چهارده بازیکن اعزامی به قرقیزستان، تنها چهار بازیکن پاسپورت داشتند و با توجه به زمان محدودمان به سرعت باید برای آنان پاسپورت و ویزا تهیه کردیم؛ ضمن اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برای این اعزام کمک زیادی به ما کردند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال جوانان کشورمان در رابطه با این رقابت‌ها و حریفان ایران اظهار کرد: افغانستان نایب‌قهرمان جوانان آسیا و تیم صاحب‌نام ازبکستان و حتی تاجیکستان و قرقیزستان هر کدام به‌نوعی برای ما خطر محسوب می‌شدند اما نمایش خیلی خوبی از بازیکنانم در تمامی بازی‌ها شاهد بودیم که به قهرمانی‌مان منجر شد.

صانعی ادامه داد: تمامی بازیکنانم در این مسابقات بازی کردند و هر چهارده نفرمان توانستند به اندازه کافی توانایی‌هایشان را نشان دهند و ما نیز به شناخت خوبی از آنان دست پیدا کردیم.

وی در پایان با تاکید بر طولانی‌بودن این مسیر برای جوانان تیم‌ملی و اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا که هدف اصلی ایران است خاطرنشان کرد: راه زیادی در پیش داریم، به هماهنگی و تمرینات بیشتری نیازمندیم تا از عنوان قهرمانی‌مان در سال ۲۰۱۷ در آسیا دفاع کنیم. کار در رده‌های پایه سخت است و علاوه‌بر رقیبان سنتی ایران مانند ژاپن و ازبکستان، تیم‌هایی مانند تایلند و اندونزی هم به جمع تیم‌های جدی‌مان اضافه شده‌اند؛ امیدوارم در آن مسابقات نیز سربلند از رقابت‌های قهرمانی آسیا بیرون بیاییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.