کد خبر : 241575
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 13:56
-

افضلی: خوشحالم که نتیجه کارهایی که انجام داده‌ام مورد توجه دوستان قرار گرفته

افضلی: خوشحالم که نتیجه کارهایی که انجام داده‌ام مورد توجه دوستان قرار گرفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چند روز گذشته با همت هیئت فوتبال اصفهان و چند تن از بزرگان فوتبال و فوتسال این استان، مراسم تجلیلی از زحمات حسین افضلی در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد. در این مراسم که پیشکسوتان و بزرگان ورزش این استان حضور داشتند از ۳ دهه تلاش و خدمت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چند روز گذشته با همت هیئت فوتبال اصفهان و چند تن از بزرگان فوتبال و فوتسال این استان، مراسم تجلیلی از زحمات حسین افضلی در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد. در این مراسم که پیشکسوتان و بزرگان ورزش این استان حضور داشتند از ۳ دهه تلاش و خدمت حسین افضلی برای پیشبرد و پیشرفت فوتسال استان اصفهان و کشور تجلیل به عمل آمد. در همین رابطه حسین افضلی به خبرنگار ما گفت: جا دارد تشکر کنم از آقایان محمدرضا ساکت، رسول کربکندی، حسین چرخابی، علی طاهری، مهدی اخوان، حسن علیزاده، عباس سیمکانی، محمد برزمهری، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، مهدی تارتار، حسین باربازان، حسن شفیعی، محید بصیرت، علیرضا افضل و کلیه کسانی که در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر کنم. همچنین یک تشکر ویژه هم از آقای احمد ملکیان دوست همیشه در صحنه و زحمت‌کش ورزش خود دارم که اجرای برنامه برعهده ایشان بود.

وی ادامه داد: هرکاری بوده وظیفه من بوده و خوشحالم که نتیجه کارهایی که انجام داده‌ام مورد توجه دوستان قرار گرفته است و تا این حد مورد لطف خدا هستم و به من عزت داده است که در این جایگاه قرار گرفته‌ام.
افضلی گفت: این مراسم من را به ادامه کار و تلاش مضاعف ترغیب کرد و من را در مسیری که هستم ثابت قدم‌تر از همیشه کرد. از خداوند منان آرزوی سلامتی برای همه عزیزان خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.