کد خبر : 247439
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 13:54
-

فکر نمی‌کردم مس و گیتی‌پسند این‌قدر زود مدعی شوند

شمس: اگر قرار به بازگشت ملی‌پوشان سابق است، حسن‌زاده باید برگردد/ تیم‌هایی که به تیم امید بازیکن ندادند دچار مشکل شدند

شمس: اگر قرار به بازگشت ملی‌پوشان سابق است، حسن‌زاده باید برگردد/ تیم‌هایی که به تیم امید بازیکن ندادند دچار مشکل شدند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، ستاره مس سونگون را شایسته‌ترین بازیکن در میان نفرات سابق تیم ملی برای بازگشت به این تیم می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین شمس درباره چهار هفته‌ای که بر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گذشت، اظهار داشت: لیگ برتر با شگفتی‌های پیاپی آغاز شد و مس سونگون در همان هفته اول،‌ چهار گل در یک نیمه از پالایش نفت دریافت کرد. دیدیم بازیکنانی که همراه با تیم امید در مسابقات کافا شرکت کردند، ستاره‌های این چهار هفته بودند. به عقید من الان مهدی رستمی‌ها دروازه‌بان مس سونگون نامزد اول تیم ملی است.

فکر نمی‌کردم مس و گیتی‌پسند این‌قدر زود مدعی شوند
وی با تمجید از ستاره‌های جوان مس سونگون بیان کرد: جوانانی چون پارساپور، عظیمی و بلال اسماعیلی تاکنون ستاره‌های مس بوده‌اند. تیم‌هایی که به تیم امید بازیکن ندادند و برای این تیم مشکل‌ساز شدند، خودشان دچار مشکل شدند. نمی‌توانستم حدس بزنم مس سونگون و گیتی‌پسند خیلی زود از سایر مدعیان جدا شوند. توقع داشتم کراپ الوند مدعی قهرمانی باشد، اما دچار مشکلاتی شد و باید ببینیم با علیرضا افضل (سرمربی جدید کراپ) چه شرایطی خواهد داشت.

دیدار با کلمبیا و پاراگوئه محکی برای ایران نیست
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران در مورد برنامه بازی‌های دوستانه این تیم در تورنمنت برزیل و نیز دیدار با تیم ملی روسیه خاطر نشان کرد: ایران با کلمبیا و پاراگوئه همگروه شده است و بازی با این تیم‌ها نمی‌تواند محکی برای ما باشد. تیم ملی احتمالاً در نیمه نهایی با ژاپن و در فینال با برزیل بازی می‌کند که بازیکنان در این دو دیدار می‌توانند آمادگی خودشان را به رخ رقبا بکشند. روسیه هم مدتی است که با سایر تیم‌ها بازی نکرده است و نمی‌دانیم در چه سطحی قرار دارد.

اگر قرار به بازگشت ملی‌پوشان سابق است، حسن‌زاده باید برگردد
شمس راجع به اخباری مبنی بر دعوت از حمید احمدی و محمدرضا سنگ‌سفیدی به تیم ملی فوتسال تصریح کرد: از بازیکنان قدیمی، علی‌اصغر حسن‌زاده آمادگی بالایی دارد و بهترین بازیکن هر چهار بازی مس بود. حمید احمدی نیز شرایط خوبی دارد، اما سنگ‌سفیدی یک هفته اخراج شد و یک هفته به میدان نرفت. اگر قرار است ملی‌پوشان قدیمی بازگردند، حسن‌زاده باید حتماً به تیم ملی دعوت شود.

نباید جام را مجدداً دودستی تقدیم ژاپن کنیم
وی با اشاره به لزوم استفاده تیم ملی فوتسال از بازیکنان باتجربه به تسنیم گفت: برای دعوت بازیکنان به تیم ملی نباید به شناسنامه بازیکنان نگاه کنیم. تیم امید جایگاه خوبی برای رشد بازیکنان جوان است و همه بازیکنان باید بتوانند در تیم ملی به میدان بروند. اتفاقی که در جام ملت‌های آسیا افتاد و باعث شد جام را دودستی تقدیم ژاپن کنیم، نباید تکرار شود و چند بازیکن باتجربه باید همراه تیم ملی باشند.

ماه آینده درباره مسابقات فوتسال تصمیم‌گیری می‌شود
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به نشست آتی AFC که تصمیماتی در حوزه فوتسال در آن گرفته می‌شود، اظهار داشت: قرار است ماه آینده جلسه‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شود که مهدی تاج و تارقلی‌زاده (رئیس فدراسیون و سرپرست دپارتمان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال) در آن شرکت می‌کنند. برگزاری مجدد مسابقات فوتسال در بخش بانوان و جام باشگاه‌های آسیا در این نشست بررسی می‌شود.

نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم AFC میزبانی را به مس سونگون بدهد
شمس درباره شانس مس سونگون برای میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: به‌خاطر تحریم‌ها و مشکل انتقال پول نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم AFC باشگاه‌هایی را که در این زمینه مشکل ندارند، کنار بگذارد و ما را انتخاب کند. با این حال ایران بهترین تیم فوتسال آسیاست و تماشاگران پُرشوری دارد که این نکات برای AFC مهم هستند. فکر می‌کنم با علاقه شرکت ملی مس ایران به میزبانی جام باشگاه‌های آسیا، این شرکت می‌تواند مشکل انتقال پول را حل کند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.