کد خبر : 252013
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 8:50
-

بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته یازدهم

بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته یازدهم

در حال حاضر پنج بازیکن بیشترین شانس را برای کسب کفش طلای ۱۴۰۲ لیگ‌ برتر فوتسال را دارند. اما رقابت دشواری برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش‌روی آن‌ هاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دو هفته تا پایان نیم فصل لیگ‌برتر فوتسال باقی مانده و پیش‌بینی در مورد برنده نهایی کفش طلای سال کمی زود است. سال گذشته این جایزه به برنده همیشگی‌اش مهدی جاوید با ۳۷ گل تعلق گرفت که این بازیکن به علت محرومیت همچنان فرصت به میدان رفتن در فصل جاری را بدست نیاورده است و از طرفی دیگر سعید احمدعباسی که رقیب جدی جاوید برای کفش طلا به شمار می‌رفت، لژیونر شده است و در لیگ اسپانیا توپ می‌زند. تا به این لحظه، پنج بازیکن بیشترین شانس را برای کسب کفش طلای ۱۴۰۲ لیگ‌برتر فوتسال را روی کاغذ دارند. ولی رقابت سرسختی برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش‌روی آن‌‌ها خواهد بود.

*محمدحسین درخشانی؛ ۱۰ گل

تیمش، گیتی‌پسند اصفهان با تکیه بر گل‌ها و هنرهای فردی او بازی‌ها را آغاز و پایان می‌دهد‌. بازیکن ملی‌پوش بر خلاف تصورات در این فصل گلزن قهاری بوده است. اگر تیمش به دو گل نیاز داشته باشد، او دو گل می‌زند. اگر محتاج سه گل است، او هتریک می‌کند. اگر بی‌نیاز باشد، او جانانه از دروازه دفاع می‌کند. بازیکنی که در حملات بی‌رحم است و در دفاع سخت‌کوش.

*بهروز عظیمی؛ ۱۰ گل

فوتسالیستی با تکنیکی غنی که از او به عنوان یکی از آینده‌های فوتسال یاد می‌کنند. پسری که بازی‌گوشانه به دنبال توپ می‌دَود و آن‌ها را به تورها گِره می‌زند. میهمانی‌ او با سوت داوران آغاز می‌شود و چراغ میهمانی کسی نبوده جز او. در روزهای غیبت ماشین‌گلزنی، همه چیز را بهروز به دوش کشیده است. ده گل او به این معناست که اگر جاوید نباشد، او آن جاست برای به آتش کشیدن دروازه‌ها.

*بهروز اسدی ؛ ۹ گل

فصل پیش ۱۶ گل را به ثمر رساند، اگرچه همه چیزش را عیان نساخت. اما در این فصل پرتاب شد به خط اول و اگر مشکل عجیبی رخ ندهد او رکورد گل‌های سال گذشته‌اش را ارتقا می‌بخشد. اسدی، لقب جوان‌ترین کاپیتان لیگ‌برتر را یدک می‌کشد و از بهترین‌های تیمش در این فصل جادویی به شمار می‌رود. حسین افضلی مربی‌اش می‌گوید، برای پیشرفت این ستاره جوان نهایتی برای جلو رفتنش وجود ندارد.

*سهیل جامدی؛ ۹ گل

رتبه کراپ در جدول رده‌بندی به تعدادگل‌های او گِره خورده است، بازیکنی که اگرچه در هفته‌های اخیر رو به افول گلزنی بوده اما همچنان تاثیر شگرفی در موفقیت‌های کراپ پس از تغییر مربی داشته است. بازیکنی که خیلی زود همه دریافتند چه استعداد نابی در او نهفته است و بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی را در تورنمنت کافا به او سپردند. احوال کراپ هر وقتی خوب است که اوضاع جامدی عالی بوده باشد.

*مهدی دهقان‌نژاد؛ ۹ گل

هر وقتی که احساس می‌کند بیشتر برایش تله گذاشته‌اند و برنامه‌ای برای مهارش دارند، او انفجاری‌تر شلیک می‌کند‌. نُه گلِ دهقان‌نژاد بر خلاف هم کورسی‌هایش برای کفش طلا بی‌رنگ‌ و لعاب نبوده است و او دروازه‌ها را به زیبا‌ترین شکل ممکن فتح کرده است. اکثریت گل‌های مهدی، از روی ضربات کرنر و اوت روانه دروازه‌ها شده. می توانیم گل‌های او را بارها ببینیم و هرگز خسته نشویم.

* علی مروتی با هشت‌ گل، روح‌الله ایثاری، مرتضی فرزانیان و پژمان بهادیوند با هفت گل و ۷ بازیکن دیگر با شش گل در ماجراجویی کفش طلا نقش خواهند داشت و در آینده، رقابت را جدی‌تر خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.