کد خبر : 261977
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 11:08
-

لژیونرهای فوتسال و دیپلماسی شمسایی – اصولی

لژیونرهای فوتسال و دیپلماسی شمسایی – اصولی

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به صورت غیرمستقیم از تلاش فدراسیون و باشگاه پالما برای حل مشکل سه لژیونر ایران حرف زده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا مشکل بزرگی گریبان تیم وحید شمسایی را گرفته و قرار نداشتن زمان برگزاری این مسابقات در تقویم رقابت‌های باشگاهی سبب شده تا باشگاه‌ها برای آزاد یا آزاد نکردن بازیکنان خود مختار باشند.

این مشکل در شرایطی برای فوتسال ایران رخ داده که سه ستاره تاثیرگذار ایران در تیم پالما بازی می‌کنند که مسلم اولاد قباد، حسین طیبی و سالار آقاپور هستند و شاکله تیم اسپانیایی هم براساس توانایی‌های آنها شکل گرفته است.

در این بین برای حل مشکل مذاکراتی جدی میان باشگاه اسپانیایی و مدیران فدراسیون شکل گرفته که وحید شمسایی به صورت غیرمستقیم اینطور به آن اشاره کرده است: «ممکن نیست کار به جایی کشیده شود که ما یا آن‌ها حرف زور بزنند و باید خیلی دوستانه جلو رفت. یک سری خواسته‌ها داشته‌اند که با آقای اصولی در میان گذاشته‌اند و همچنین فدراسیون فوتبال تقاضاهایی از باشگاه‌های اسپانیایی کرده است و تلاش خواهیم کرد تا اتفاقات مثبتی رقم بخورد. ما نباید کار به اما و اگر بکشیم، زیرا هر چهار بازیکن در دو سال اخیر عضو تیم ملی بوده‌اند و در مسابقات رسمی و دوستانه به میدان رفتند که برنامه‌های تیمی ما با حضور این بازیکنان پیش رفته است. بارها اتفاق افتاده که از برخی از این بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی استفاده نکردیم اما جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی است داستان فرق می‌کند. در کل، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا مشکل بازیکنان خیلی دوستانه و حرفه‌ای بر طرف شود.» 
همانطور که مشخص است باشگاه اسپانیایی برای آزاد کردن سه ستاره ایرانی خود درخواست‌هایی از فدراسیون داشته که باید دید مسئولان فدراسیون چطور و چگونه در راستای حل این مشکل تیم ملی فوتسال گام برمی‌دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.