غیاثی:مس هزینه میلیاردی برای قهرمانی کرده است/پنج بازیکن خود را نداشتیم/توانستیم نیمه مربیان را ببریم
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدوحید غیاثی شامگاه دوشنبه پس از بازی تیم های فوتسال محمدسیمای قم و مس سونگون در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از حضور پرتعداد تماشاگران و همچنین تشویق بی امان تیم تشکر می کنم اما تیم مس سونگون بازیکنان ملی پوش و باتجربه زیادی داشت و هزینه های میلیاردی برای



























