کد خبر : 2900
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1392 - 12:34
-

لک: برای بازی با حفاری شرایط خوبی نداریم/ می خواهیم با استفاده از شرایط میزبانی و حضور تماشاگرانمان حفاری را با شکست بدرقه کنیم

لک: برای بازی با حفاری شرایط خوبی نداریم/ می خواهیم با استفاده از شرایط میزبانی و حضور تماشاگرانمان حفاری را با شکست بدرقه کنیم
لک در مورد بازی سخت تیمش برابر حفاری اهواز و وضعیت گیتی پسند برای بازی روز 4 شنبه می گوید.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند وضعیت تیمش را در آستانه دیدار با حفاری اهواز نرمال ندانست اما به کسب هر ۳ امتیاز این دیدار خوشبین است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا لک در آستانه دیدار حساس این هفته برابر حفاری اهواز اظهار داشت: در طول چند روز اخیر تنها با ۶ بازیکن تمرینات خودمان را برگزار کرده ایم، طبیعی است که شرایط تیم چندان نرمال نیست اما باید برنده دیدار این هفته باشیم.
وی ادامه داد: تیم حفاری بازیکنان خوبی دارد و همیشه برابر گیتی پسند بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته است، آن ها نیز همچون ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند اما هدف ما پیروزی در این دیدار است و این سختی ها دلیلی برای عدم نتیجه گیری نخواهد بود.
لک با بیان اینکه نبود محمد کشاورز در این دیدار حس خواهد شد افزود: امیدوارم بازیکنان دیگر بتوانند این خلا را پر کنند و نشان دهند در شرایط سخت می توانند دست به کارهای بزرگ هم بزنند، با استفاده از شرایط میزبانی و حضور تماشاگرانمان می خواهیم حفاری اهواز را در اصفهان با شکست بدرقه کنیم.
سرمربی تیم گیتی پسند درباره رسیدن این تیم به صدر جدول رده بندی بیان داشت: برای من فرقی نمی کند این هفته به صدر جدول برویم یا هفته پایانی، مهم حضور در صدر جدول رده بندی پس از اتمام لیگ است، نگاه ما نیز به تیم های حریف نیز بر همین منوال است و در تک تک بازی ها با این تفکر که تیم مقابلمان تیم صدرنشین لیگ است به میدان می رویم.
لک پیروزی برابر حفاری اهواز را حیاتی دانست و افزود: اگر پیروز میدان شویم از لحاظ روحی و روانی می توانیم به وضعیت خودمان سر و سامان دهیم، در غیر اینصورت کار سختی در ادامه کار خواهیم داشت.
خاطر نشان می شود فردا چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و شرکت حفاری اهواز در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود.
منبع:واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.