کد خبر : 3097
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1392 - 21:04
-

شکرانه: از پس هزینه های بالای درمان برنمی‌آیم / به پزشک معالج زیر میزی دادم!

شکرانه: از پس هزینه های بالای درمان برنمی‌آیم / به پزشک معالج زیر میزی دادم!
مرتضی شکرانه داور بین المللی فوتسال اصفهان از یک سال گذشته با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند.مبارزه با بیماری او را از دنیای داوری در فوتسال دور کرد اما حالا خوشحال است که عده‌ای از دوستان قدیمی در این روزهای سخت همچنان به یاد او هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شکرانه در گفتگویی خوشحالی خود از برگزاری مراسم ویژه در حاشیه برگزاری دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند و ملی حفاری اهواز را ابراز می‌کند و می‌گوید: مسئولان دو باشگاه گیتی پسند و حفاری زحمت زیادی کشیدند. حضور تماشاگران و تشویق‌های آنها هم بسیار خوشحالم کرد. بعد از مدتی که از فوتسال دور بودم در جمع دوستان و اهالی فوتسال حضور پیدا کردم که بسیار راضی کننده بود.از سوی مسئولان دو باشگاه هم کمک نقدی صورت گرفت که جای تشکر دارد.
شکرانه به دوره بیماری‌ و درمانش اشاره می‌کند و توضیح می دهد: از یک سال گذشته تا امروز دوره درمان را آغاز کرده‌ام. در این مدت از اصفهان و فدراسیون به عیادتم آمدند و آقای کفاشیان هم با من تماس تلفنی گرفت اما هیچ یک به اندازه مراسم اخیر تجلیل من را شاد نکرد.
او به مشکلاتی که در روند درمان با آنها مواجه شده است اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: درست است که وقتی اهالی فوتبال و فوتسال از بیماری‌ام مطلع شدند با من تماس گرفتند و به دیدنم آمدند، این موضوع من را خوشحال کرد اما مشکلی که وجود دارد هزینه های بالای درمان است. هیچ ارگانی تاکنون به من کمک نکرده است و هرچه قول دادند هم عملی نشد. آقای اصفهانیان در برنامه ۹۰ قول داد بخشی از هزینه های درمانم را متقبل شوند اما به قول خود عمل نکردند.سال‌ها برای داوری کشور زحمت کشیدم و سلامتی‌ام را روی این کار گذاشتم، تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستم و تمامی هزینه‌هایم را آزاد پرداخت می‌کنم.

شکرانه این را می‌گوید و ادامه می‌دهد: چهل و هشت دوره شیمی درمانی را باید پشت سر بگذارم و اگر نتیجه بخش بود باید پرتودرمانی شوم و دیگر مراحل درمان را ادامه بدهم. از پس هزینه های بالای درمان در حالی که بیمه نیستم برنمی‌آیم و از مسئولان می‌خواهم حداقل در این زمینه کمکی کنند. وی می‌گوید: فدراسیون از من فاکتور می‌خواهد، اما من از یک سال گذشته تا کنون که روند درمان را شروع کردم فاکتور نگرفته‌ام، وقتی یک عمل سنگین داشتم و پزشک برای این عمل علاوه بر هزینه معمول زیرمیزی هم گرفت(!) فاکتور این هزینه را از کجا باید بیاورم!؟شکرانه در پایان صحبت‌هایش اضافه می‌کند: قرار بود صندوق حمایت از قهرمانان تشکیل بدهند تا تحت حمایت قرار بگیرم اما اینها فقط وعده و وعید بود و هیچ کدام عملی نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲

از رییس فدراسیون خواهش می کنم که آقای شکرانه را برای بهبود بیماریشون حمایت مالی کنند قدر این قهرمان و داور برجسته را باید بیشتر دانست.

abolfazl سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰:۲۹

tavakolet be khoda bashe

از اصفهان سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷

باسلام….من خودم درسالن روزبازی گیتی وحفاری بودم ودرود به شرف باشگاه حفاری که چک ۲۰۰۰۰۰۰تومانی اهدا کرد.من بعنوان یه اصفهانی تشکر ویژه میکنم.ممنونم.