کد خبر : 3981
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 18:14
-

حواستان به بازی های آخر لیگ دسته یک باشد/ اتفاقات عجیب قبل از بازی کشاورز-برنا

حواستان به بازی های آخر لیگ دسته یک باشد/ اتفاقات عجیب قبل از بازی کشاورز-برنا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هجدهم و پایانی لیگ دسته یک قرار است فردا(پنج شنبه) با برگزاری تمام بازی ها به پایان برسد و چهار تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شوند.   در گروه الف این بازی ها تیم پکیج استاتس یزد صعودش به پلی آف را قطعی کرده اما تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هجدهم و پایانی لیگ دسته یک قرار است فردا(پنج شنبه) با برگزاری تمام بازی ها به پایان برسد و چهار تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شوند.

 

در گروه الف این بازی ها تیم پکیج استاتس یزد صعودش به پلی آف را قطعی کرده اما تیم های پرسپولیس بهزیستی و کشاورز قزوین برای صعود به این مرحله به عنوان تیم دوم در رقابت هستند.

 

پرسپولیس فردا باید به کرمان برود و با مقاوت این شهر بازی کند. سرخ پوشان پایتخت در صورت پیروزی با هر تعداد گلی به پلی آف می روند اما کشاورز قزوین که با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارد باید با اختلاف بیش از ۲۰ گل از سد برنای خوزستان عبور کند.

 

این در حالی است که تیم برنای خوزستان انصراف خود از مسابقات را اعلام کردند و حاضر به سفر به قزوین نشدند. اما بر اساس شنیده هایمان  مسئولان تیم قزوینی تمام هزینه های برنا را تقبل کردند و این تیم اهوازی با تنها ۶ بازیکن قرار است به قزوین برود!

 

شنیدن این اتفاق عجیب کافی بود تا به وظیفه خود عمل کرده و این هشدار را به مسئولان کمیته فوتسال بدهیم که نظارت ویژه ای روی بازی کشاورز قزوین و برنای خوزستان داشته باشند. چرا که هنوز جامعه فوتسال همچنان به خاطر تبانی دو سال پیش به اندازه کافی شرمنده و ناراحت است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمیدرضا چهارشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱

بله دیگه داره معلوم میشه کی ابروی خوزستان رو داره میبره اقا زاده عزیز

ادوستان سالم چهارشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰

خداوکیلی میگم به جان بچه ام قسم میخورم که از خود تبم برنا فهمیدم که یه جورهایی رفیق حسین شمس هم تشریف دارن گفته که حسین شمس پیشنهاد داده بهشون به قزوین نرن که گل زیاد میخو ری وخیلی چیزهای دیگه متاسفانه اینطوری تیم میخان بیارن لیگ برتر.

تیرداد شیره ای چهارشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱

سلام، تمام هزینه سفر تیم برنا به قزوین توسط باشگاه قزوینی پرداخت شده…
شک نکنید این بازی تبانی میشه

رجبی شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۳:۲۲

دیدی که نشد، متاسفم واسه قضاوتت

عبدالله خاكي پنجشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۷:۵۷

آقای مدیر عامل و سربرست تیم برنا مرد خوبی است و سالم کار میکند این تیم با میثاق ۴بر٣ باخت.قطعا با تمام بازیکنان و هزینه شخصی اسبانسر خود به قزوین میرود.کرمان هم که تیم ارزشی با مدیریت سرهنک حسینی است که جوانانی آینده دارند و شکفتی ساز.

ناشناس پنجشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

منم با تیرداد موافقم مدیر عاملی که حق بازیکنان و کادرش رو بخوره هر کاری از بر میاد حتی……..

ناشناس جمعه , ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۱

آقای آغاجری چی برا گفتن داری برای مسولین استان متاسفم که اجازه میدن امسال شما بیان توی ورزش آقای کریمی تیرت خطا رفت به جای فرهادی فوتسال استان نابود شد دیدی تا فرهادی بود تیم صدر بود خاک بر سره اون مدیر عاملی که کریمی سرش کلاه بذاره

دوستدار فوتسال شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۷:۱۲

قزوینی ها واسه خودشون پول ندارن بیان به برنا پول بدن ؟؟!!
میگفتن حسین شمس تو این کارا دست داره که …
به برنا گفته نره قزوین …
مافیای فوتسال که میگن همین اقا باید باشه
واسش متاسفم