کد خبر : 4037
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1392 - 14:31
-

خسوس: در مجموع گروه خوبی است/ افتخاری:این قرعه کشی همه جوره به سود ایران است/ شمسایی:برای صعود از این گروه مشکلی نداریم

خسوس: در مجموع گروه خوبی است/ افتخاری:این قرعه کشی همه جوره به سود ایران است/ شمسایی:برای صعود از این گروه مشکلی نداریم
فوتسالی ها از قرعه کشی جام ملتهای آسیا 2014 گفتند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۴ با تیم های چین ، اندونزی و استرالیا هم گروه شده است .
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران خسوس کاندلاس درباره گروه ایران، اظهار کرد: من نمی‌توانم گروه را دست کاری کنم. تیم‌های تمام گروه‌ها در قرعه‌کشی چیده می‌شوند و ما باید آن را قبول کنیم. اما در مجموع فکر می‌کنم گروه خوبی است. ما در مرحله مقدماتی این بازی‌ها نباید به مشکلی بر بخوریم.
سرمربی تیم ملی افزود: استرالیا مهم‌ترین حریف ما در مرحله گروهی است و این تیم می‌آید تا خودی نشان دهد و حداکثر توانش را به کار بگیرد، اما اگر ما داعیه قهرمانی داریم باید همه تیم‌ها را شکست دهیم تا به جام برسیم.

سید رضا افتخاری نیز در این خصوص گفت : ما برای قرعه کشی به مالزی نرفتیم و اصلا خوب شد که به این مراسم نرفتیم! گروه خوبی نصیب ایران شده است و همچنین یک روز استراحت بیشتر قبل از فینال نصیب ملی پوشان می‌شود.
وی افزود: گروه بندی به نوعی است که ژاپن و تایلند در صورت صعود در مرحله نیمه نهایی به هم خواهند خورد. اینگونه ما یک پای فینال هستیم و در آخرین مسابقه با یکی از این دو تیم بازی خواهیم کرد. به نظرم این قرعه کشی همه جوره به سود ایران است.
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه تیم ملی ایران در یکسال گذشته هم ژاپن و هم تایلند را شکست داده است، گفت: ملی پوشان ما از نظر روحی و روانی از این دو تیم برتر هستند. خوشبختانه تا این لحظه مصدوم و محروم هم نداریم و با تمام قوا به مسابقات خواهیم رفت.

وحید شمسایی نیز در مورد گروه‌بندی ایران در جام ملت‌های آسیا و همگروهی با تیم‌های استرالیا، چین و اندونزی اظهار داشت: تیم ما قدرت بلامنازع آسیا است و اگر دو بار قهرمانی آسیا را از دست داده‌ایم به خاطر بدشانسی بود و در فوتسال آسیا تیم های مثل ژاپن و تایلند حریفان جدی هستند و ما برای صعود از این گروه مشکلی نداریم.
آقای گل فوتسال جهان افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که قهرمانی آسیا را به راحتی به دست آوریم و چشم‌اندازمان حضور در بین سه تیم برتر جهان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.