کد خبر : 7905
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 12:18
-

شمس: بعد از ۴ سال ناکامی فوتسال ، قهرمان می شویم

شمس: بعد از ۴ سال ناکامی فوتسال ، قهرمان می شویم
سرمربی دبیری تبریز گفت:می‌خواهم بعد از 4 سال خانه‌نشینی و ناکامی تیم ملی در آسیا با قهرمانی برگردم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال‌دبیری‌تبریز گفت: وضعیت تیم ما خوب است و هر ۴ بازیکنی که نیاز داشتیم را جذب کردیم و ۸ بازیکن هم از سال قبل داریم و احتمالا یک بازیکن کمکی هم می‌گیریم و عازم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌شویم که از سوم تا هشتم شهریور در کشور چین برگزار می‌شود.

حسین شمس افزود: از وضعیت تیم راضی هستم و بعد از اردوی یک هفته‌ای که در کیش داشتیم، تمرینات را به طور مستمر و منظم پیگیری کردیم. ما در روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ۲ بازی دوستانه با تیم ملی در تبریز برگزار می‌کنیم و روز ۲۶ مرداد عازم بانکوک می‌شویم و ۵ روز در آنجا هستیم و یک بازی با تیم ملی تایلند و یک بازی با یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار می‌کنیم و ۳۱ مرداد به چین می‌رویم.

سرمربی دبیری‌تبریز اظهار داشت: هر تیمی که از ایران در فوتسال آسیا شرکت می‌کند با هدف قهرمانی می‌رود و خیلی امیدواریم در این مسابقات قهرمان شویم. دوره قبل چونبوری‌تایلند قهرمان شد و گیتی‌پسند به مقام دومی رسید و دوست داریم حتما قهرمانی را به ایران برگردانیم.

وی افزود: چونبوری‌تایلند و القادسیه‌کویت که ۲ بازیکن برزیلی گرفته‌اند در گروه ما هستند و رقیبان جدی ما محسوب می‌شوند.در گروه مقابل هم ناگویای‌ژاپن و شن‌زن چین حضور دارند که تیم‌های خیلی خوب و خطرناکی هستند. این ۴ تیم رقیبان اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی باشگاههای آسیا هستند.

شمس در پایان گفت: بعد از ۴ سال که اجازه کار در تیم ملی و باشگاه‌ها را نداشتم، قهرمانی در آسیا برایم خیلی مهم است و اهمیت زیادی دارد که با قهرمانی برگردم. این قهرمانی هم برای من و هم برای کشورمان خیلی‌خوب است چون ۴سال است قهرمان آسیا نشده‌ایم و این قهرمانی می‌تواند اعتماد به نفس را به تیم ملی برگرداند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قهرمانی؟؟؟؟؟ سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

قهرمانی گیتی پسند تو کویت قهرمانی نبوده؟؟؟؟؟!!!!! شما انگار ۴ ساله تو هیچ جا نبودی که اطلاع نداری

منتقد سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

والا تااونجایی که ما یادمون میاد تو این چهار سال هرسالنی که میرفتیم شما رو میدیدم و تو همه تیم ها مشاور و کارشناس و در آخر هو مدیرعامل تیم پرسپولیس بهزیستی بودین که با تدبیر خواصی که داشتین تیم رو زمین زدین و اگر خانه نشینی به این صورت هستش ، وای به روزی که بخواین بیاین وسط میدون آقای شمس

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۵

تا کور شود هر آنکه نتواند دید