کد خبر : 8010
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 - 16:14
-

افتخاری: گرندپریکس قطعی نشود، برای حضور در کویت رایزنی می‌کنیم/مشکلی با شمس نداشته و ندارم

افتخاری: گرندپریکس قطعی نشود، برای حضور در کویت رایزنی می‌کنیم/مشکلی با شمس نداشته و ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: به کویتی‌ها نامه نوشتیم و نسبت به حذف ایران از تورنمنت این کشور اعتراض کردیم. سیدرضا افتخاری اظهار داشت: بحث حذف‌ایران از تورنمنت فوتسال‌کویت مربوط به ۲۰ روز قبل است که فدراسیون کویت به ما نامه نوشت که با توجه به مشکلاتی مالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: به کویتی‌ها نامه نوشتیم و نسبت به حذف ایران از تورنمنت این کشور اعتراض کردیم.

سیدرضا افتخاری اظهار داشت: بحث حذف‌ایران از تورنمنت فوتسال‌کویت مربوط به ۲۰ روز قبل است که فدراسیون کویت به ما نامه نوشت که با توجه به مشکلاتی مالی که وجود دارد دو تیم را حذف کرده‌اند که یکی از آنها ایران است. در این رابطه دو بحث وجود دارد یکی اینکه کویت می‌خواهد به عنوان میزبان نتیجه بگیرد و یکی هم بهانه خودشان است، اما فکر نمی‌کنم بحث مالی باشد. ما هم نامه نوشتیم و به فدراسیون کویت اعتراض کردیم.

وی افزود: اعتراض ما این بود که برای تیم ملی برنامه‌ریزی کرده بودیم و چون کویت از ما دعوت کرده بود با آن موافقت کردیم و به تیم‌های دیگر که خواستار بازی دوستانه با ما بودند جواب ندادیم. کویت هنوز جواب نهایی را به ما نداده و در تلاش هستیم و رایزنی می‌کنیم تا در تورنمنت کویت که تیم‌های خوبی در آن حضور دارند بازی کنیم، چون برای تیم ما که دست به جوانگرایی زده خوب است و می‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را در این تورنمنت امتحان کنیم.

رئیس کمیته فوتسال اظهار داشت: تورنمنت‌کویت بعد از مسابقات گرندپریکس است. رئیس کنفدراسیون فوتسال برزیل عوض شده و دنبال گرفتن اسپانسر و دعوت از تیم‌ها برای گرندپریکس هستند و و به محض اینکه قطعی شود به ما اعلام می‌کنند. اگر گرندپریکس قطعی شود و در آن حاضر شویم، تورنمنت کویت مهم نیست، اما گرندپریکس قطعی نشود رایزنی می‌کنیم در تورنمنت کویت شرکت کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا حذف از تورنمنت کویت یا گرندپریکس اتفاق بدی برای ما نیست، اظهار داشت: نه، نمی‌دانم مسئولان فدراسیون کویت چه فکری کردند که یک بخشی از این تصمیم به دلیل ترس از ایران است. آنها تیم‌هایی همچون کاستاریکا و گواتمالا را دعوت کرده‌اند تا مقابل این تیم‌ها نتیجه بگیرند چون می‌دانند ایران خیلی قوی‌تر از این تیم‌ها است و کویت دنبال این است که به عنوان میزبان چند امتیاز بگیرد. برنامه‌ریزی و جوانگرایی ما برای جام ملت‌ها و جام‌جهانی بعدی است و هدف ما از جوانگرایی این است که تیم ما تا جام ملت‌های آسیا و جام جهانی باتجربه‌شود.

افتخاری درباره حضور دبیری‌تبریز در جام‌باشگاه‌های آسیا گفت: اگر حسین شمس با دبیری‌تبریز قهرمان آسیا شود خوشحال می‌شوم و کمک هم می‌کنیم تا قهرمان شود. بازی دوستانه با تیم ملی به منظور کمک به دبیری‌تبریز بود تا آماده وارد جام باشگاه‌های آسیا شود که البته این کار برای ما سخت بود، چون تیم ملی تازه از تورنمنت چین آمده بود و تشکیل تیم ملی سخت بود، اما به خاطر کمک به دبیری این کار را کردیم.

وی در پایان درباره رابطه‌اش با سرمربی دبیری تبریز نیز یادآور شد: من مشکلی با شمس نداشته و ندارم و اتفاقا خیلی هم کمک کردم بعد از ۴ سال به فوتسال برگردد و کار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.