کد خبر : 10174
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1393 - 20:04
-

مولایی: نعمتی از فوتسال سررشته دارد و کمک می کند/ چیزی در مورد کارت مربیگری‌اش نمی‌دانم!

مولایی: نعمتی از فوتسال سررشته دارد و کمک می کند/ چیزی در مورد کارت مربیگری‌اش نمی‌دانم!
مربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: برخلاف انتقاداتی که می شود آقای نعمتی از فوتسال سررشته دارد و کمک زیادی به ما در طول بازی می کند.

منصور مولایی گلر سابق تیم ملی و مربی کنونی فردوسی مشهد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما در کادر فنی فردوسی یک گروه هستیم که به هم دیگر کمک می کنیم تا تیم به نتیجه دلخواه برسد ضمن اینکه مدیریت به همراه مشورت های خوب آقای مصطفی نعمتی در این گروه بسیار به ما کمک کرده است. ایشان همیشه از من نظر می خواهد و برخلاف دیگر مربیان لیگ برتری همواره می گوید ما با هم یک خانواده هستیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود منصور مولایی به دلیل تجارب خود مغز متفکر فنی فردوسی است چنین گفت: هر کسی دوست دارد از او تعریف شود اما واقعا اینطور نیست، من فقط ماحصل تجاربم را در اختیار تیم می‌گذارم. اگر من همه‌کاره فردوسی می بودم باید تیم دو سال قبل بالا می‌آمد که مسئولیت فنی تیم بر عهده ام بود اما دست تنها نتوانستم. تیم فردوسی با اضافه شدن آقای نعمتی بالا آمد و الحمدالله تا اینجای لیگ هم با حضور ایشان نتیجه گرفته است.

مولایی در پاسخ به اینکه مدیرعامل- سرمربی فردوسی کارت مربیگری دارد یا خیر اظهار بی اطلاعی کرده و گفت: چیزی در مورد کارت مربیگری نعمتی نمی دانم و کسی چه می‌داند شاید ایشان در کلاس مربیگری شرکت کرده اما بهتر است از خودشان سئوال کنید. من همین‌قدر می‌گویم که ایشان با صداقت قلبی ۲۰ جوان را دور هم جمع کرده تیمی در حد عرف را تشکیل داده که برادری و همدلی در آن موج می زند.

مربی فردوسی به بازی تیمش برابر ماهان تندیس قم اشاره کرده و متذکر شد: قمی‌ها ۵ برد دارند و از لحاظ روحی و روانی خیلی بالا هستند. قطعا بازی سختی است اما انشاالله ما دست پر از زمین بیرون می آییم. عزم خود را جزم کردیم و برای این بازی اصلا به تساوی هم فکر نمی‌کنیم.

وی از آنالیز دقیق ماهان تندیس خبر داده و تاکید کرد: ما نقطه قوت های ماهان را دیده‌ایم و می رویم تا انشاالله با تمرکز بازیکنان و حمایت تماشاگران کار با توپ آنها را در زمین ببندیم. اگر سه امتیاز را نگیریم قدری از کورس بالای جدول عقب می مانیم و بنابراین باید تلاش خود را انجام دهیم.

مولایی از عدم حضور مصطفی طیبی در این بازی ابراز ناراحتی کرده و یادآور شد: مصطفی طیبی متاسفانه با مصدومیتی که در بازی قبل برایش حادث شد به این بازی نخواهد رسید که خیلی حیف شد. او در بازی با تاسیسات هم به لحاظ روحی روانی بچه ها را به سمت دروازه حریف سوق می داد و به نظر من نبودش کیفیت کاری تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. البته بازیکن جایگزین داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

منصور مولایی یادش بخیر برا شن سای ساوه چه دروازه بان خوبی بودی.چه روزایی خوبی داشتیم با شما.احمد پری آذر-محمد کشاورز-ابولفضل سیدی.حسن کریم پور-زنده یاد مسلم طلوعی و… .ساوه پایتخت فوتسال آسیا بود

علی جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۵۹

تو برو گلره تیمتو درست کن،هر بازی داره گله بد میخوره

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴

به خدا دروغ میگه

نام ... دوشنبه , ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

لطفا اظهار نظر اشتباه نفرمایید…

محمد یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۴۴

منظور از همدلی اینه که ۱۶ نفر تمرین کنن ۵ نفر بازی کنن ۱۱ نفر واسه موفقیت اون ۱۱ نفر دعا کنن. این است معنای همدلی در تیم ۵+۱. مولایی تو روز روشن مردمو چی فرض کردید؟

سهراب صادقی پنجشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

دروازبان قابل و بافهم سابقر تیم ملی

محمد پنجشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

سلام،کسی نمیدونه آقای مولایی اینستا گرام داره یا ن،اگ میدونید آدرسشو بدیید و شیرینی هم بگیرید،@memol6202.تلگرام بنده،مرسی