کد خبر : 10459
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1393 - 9:14
-

نجاریان:بازیکنان شهروند در زدن ضربات آخر ضعف دارند

نجاریان:بازیکنان شهروند در زدن ضربات آخر ضعف دارند
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: تیم شهروند در زدن ضربات آخر ضعف دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان بیان داشت: تیم خوب و جوانی در اختیار داریم اما در زدن ضربات آخر هنوز دچار ضعف هستیم.

وی با اشاره به ارائه بازی خوب توسط بازیکنانش در شش دیدار گذشته لیگ افزود: در هر شش بازی که مقابل حریفان به میدان رفتیم تیم برتر میدان بودیم اما به خاطر کم‌تجربگی، جوانی و عدم گلزنی در کسب نتیجه مطلوب ناکام بودیم.

مدیرعامل فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه برای کسب امتیاز مقابل صدرنشین لیگ به میدان می‌رویم، یادآور شد: این هفته مقابل تیم صدرنشین و بدون باخت ماهان تندیس به میدان می‌رویم که یک بازی سخت و دشوار پیش رو داریم.

نجاریان با بیان اینکه حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر در اولویت است، ابراز داشت: برای حفظ سهمیه بازیکنان باید در برابر تمامی حریفان با قدرت ظاهر شوند.

وی از آمادگی بازیکنان در بازی خارج از خانه مقابل ماهان تندیس قم خبر داد و اذعان داشت: در این بازی سید جواد منتظر دروازبان تیم که یکی از بهترین بازیکنان تیم است را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

مدیرعامل فوتسال شهروند ساری درباره میزان آمادگی مرتضی عظیمایی بازیکن تیمش گفت: عظیمایی چند جلسه با بازیکنان تمرین کردند و باید با صلاحدید مربی تیم به جمع بازیکنان باز گردد.

نجاریان در پایان با تشکر از مسئولان استانی و شهرستانی از حضور در سالن ورزشی در بازی‌های خانگی تیمش افزود: تیم خوب و جوانی داریم که در صورت حمایت می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.