کد خبر : 26147
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فروردین 1394 - 18:00
-

انتقام سخت بارسا از خائن/پاس گل جعفری در روز پیروزی بورلا

انتقام سخت بارسا از خائن/پاس گل جعفری در روز پیروزی بورلا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ رقابت‌ها باشگاهی در ایتالیا و اسپانیا بعد از تعطیلی ۱۱ روزه بدلیل برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا دوباره از سر گرفته شد تا تب فوتسال در این دو کشور دوباره بالا رود. در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اسپانیا در مهمترین دیدارها تمامی مدعیان توانستند مقابل حریفانشان به پیروزی‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ رقابت‌ها باشگاهی در ایتالیا و اسپانیا بعد از تعطیلی ۱۱ روزه بدلیل برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا دوباره از سر گرفته شد تا تب فوتسال در این دو کشور دوباره بالا رود. در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اسپانیا در مهمترین دیدارها تمامی مدعیان توانستند مقابل حریفانشان به پیروزی‌های پر گل دست پیدا کنند. موویستار ۶ بر ۱ سانتیاگو  را مغلوب کرد٬ مورسیا ۶ بر ۲ میزبان خود مانگاناوارا را در هم کوبید و بارسلونا که با شکست مقابل خائن کوپا اسپانیا را از دست داده بود انتقام سختی از میهمانش گرفت و ۴ بر ۰ قهرمان کوپا اسپانیا را در هم کوبید. در این دیدار باترا و ویلده هر کدام دو گل برای بارسا به ثمر رساندند. بورلا که چند وقتی‌ست جان دوباره گرفته‌است در این هفته نیز کوبنده ظاهر شد و توانست میهمانش تنریف را ۶ بر ۱ شکست دهد. در این دیدار بهروز جفری از روی نیمکت بازی را آغاز کرد اما یک پاس گل داد.

* پالما ۶ – سانتاکولوما ۵

* ساراگوسا ۶ – لوانته ۶

* بارسلونا ۴ – خائن صفر

* اینترموویستار ۶ – سانتیاگو یک

* مونته‌سینوس خومیا یک – ریبرا ناوارا ۳

* پنیسکولا ۸ – لوگو ۲

* بورلا ۶ – تنریف یک

* مانگا ناوارا ۲ – ال‌پوزو مورسیا ۶

پس از پایان بازی‌های این هفته بارسلونا همچنان با ۶۷ امتیاز صدرنشین است. پس از بارسا٬ موویستار و مورسیا با ۶۶ و ۶۳ امتیاز قرار دارند. در پایین جدول نتریف و لوگو با ۹ و ۵ امتیاز سقوط خود به لیگ یک را مسجل کرده‌اند. بورلا نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته‌است. در جدول گل‌زنان دنی سالگادو با ۴۳ گل از سانتاکولوما در صدر قرار دارد.

در هفته نوزدهم سری آ ایتالیا مدعیان خوش درخشیدند. لوپراس صدرنشین فعلی لیگ موفق شد لازیو را ۸ بر ۱ در هم بکوبد. آستی ۲ بر ۱ مغلوب ناپولی شد تا اختلافش با صدر به ۳ امتیاز برسد و ناپولی شانس خود برای ماندن در لیگ را افزایش دهد.

* کاوس فوتسال ۳ – لاتینا یک

* ناپولی ۲ – آستی یک

* ریتی ۳ – سستو یک

* لوپراس ۸ – لازیو یک

* پسکارا ۳ – آکوا اند اسپونه ۳

* فابرزیو استراحت داشت.

پس از یایان بازی‌های این هفته لوپراس با ۳۲ امتیاز در صدر جدول ایستاد. آستی٬ پسکارا و ریتی هر سه با ۲۹ امتیاز و بر حسب تفاضل‌گل در مکان‌های دوم تا چهارم جای گرفته‌اند. در انتهای جدول سستو و ناپولی با ۱۴ و ۱۳ امتیاز قرار دارند. در جدول گل‌زنان مانوئل برناردز کرما از ریتی با ۲۰ گل در صدر قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.