کد خبر : 27478
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 15:26
-

شمسایی:هر جا بازی کنیم ، نماینده ایران هستیم/ حیدریان بزرگ من است و خیلی دوستش دارم

شمسایی:هر جا بازی کنیم ، نماینده ایران هستیم/ حیدریان بزرگ من است و خیلی دوستش دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه نداشتن سالن فوتسال کافی و استاندارد در تهران درد است، گفت: کارمان را برای جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم شروع کرده‌ایم. وحید شمسایی درباره مشکل میزبانی تهران در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا پس از منتفی شدن سالن ورزشگاه آزادی، اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه نداشتن سالن فوتسال کافی و استاندارد در تهران درد است، گفت: کارمان را برای جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم شروع کرده‌ایم.
وحید شمسایی درباره مشکل میزبانی تهران در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا پس از منتفی شدن سالن ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: دردی که برای من درمان ندارد، این است که تهران، شهر به این بزرگی و پایتخت ایران که همه مدعی هستیم دوستش داریم، یک سالن استاندارد به جای سالن آزادی ندارد.

وی افزود: البته سالن پیامبر اعظم و یک سالن در حکیمیه تهران از لحاظ امکانات فوق العاده است ولی هر کدام فقط ۲ هزار تماشاگر گنجایش دارد. برای همین، این سالن‌ها برای فوتسال ایران که جمعیت بیشتری برای تماشای مسابقات می‌آید، بد است.

سرمربی تاسیسات درباره میزان احتمال تغییر شهر میزبان (تهران) هم خاطرنشان کرد: ما باید در تهران بازی کنیم. البته برگزاری بازی در شهرهای مشهد، تبریز، ارومیه، اصفهان و سایر شهرها هم امکانپذیر است و مطمئن هستیم در اینصورت مردم هم از تیم تاسیسات حمایت خواهند کرد چون ما نماینده مردم ایران هستیم.

شمسایی درباره برنامه‌ها و بودجه‌ای که به باشگاه داده بود هم تاکید کرد: ما یکسری چیزها را می‌خواستیم که با درخواستمان موافقت شد. ما کارمان را از امروز برای جذب بازیکنان استارت زدیم.

وی با بیان اینکه چند بازیکن ملی پوش دیگر هم مدنظر تاسیسات هستند، گفت: بین پانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه تمریناتمان را استارت می‌زنیم. من باز هم تاکید می‌کنم هر کسی که می‌تواند به تیم تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا کمک کند، کوتاهی نکند.

سرمربی تیم تاسیسات در پایان درباره احتمال حضور رضا حیدریان در کادر فنی تیم تاسیسات هم تصریح کرد: رضا بزرگ من است و تنها فردی است که در فوتسال با احترام برای او بلند می‌شوم. البته دست تک تک پیشکسوتان را می‌بوسم ولی من روی حیدریان را خیلی دوست دارم و حساسیت زیادی روی پیدا کرده‌ام. واقعا حق رضا نیست که خارج از گود فوتسال باشد. دوست دارم رضا حیدریان در هر پست و جایگاهی که می‌خواهد برگردد و به ما کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

فقط بابک معصومی بهترین و محبوبترین بازیکن فوتسال آسیا رو عشقه

ساروى شنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

شمسایى بیا سارى بازى کن !!ههههههههه خخخخخخخخ

بابك یکشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۴۶

فقط بابک معصومی

سهيل یکشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

اره ساری با اون زمین سالن کوچیکش