کد خبر : 29562
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 12:29
-

جلسه کمیته فنی فوتسال برای فوتبال ساحلی تشکیل می شود!

جلسه کمیته فنی فوتسال برای فوتبال ساحلی تشکیل می شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه با حضور مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی و شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان برگزار خواهد شد. در این جلسه که از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد قرار است در مورد وضعیت تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه با حضور مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی و شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان برگزار خواهد شد.

در این جلسه که از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد قرار است در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی و فوتسال بانوان با سرمربیان دو تیم صحبت شود و برنامه‌های این تیم‌ها گرفته شود.

به گزارش fut5al، این کمیته که عنوان فوتسالی را به یدک می کشد، در حالی یک شنبه تشکیل جلسه می دهد که خسوس کاندلاس از حضور در آن امتناع کرده و بررسی مسائل تیم ملی فوتسال در آن جایی ندارد!
عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در کنار علی صانعی، مصطفی عمادی، پروین رمضانی، پریا شهریاری، حامد مومنی به عنوان نماینده بین الملل و آرش جابری به عنوان دبیر در این کمیته فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.