کد خبر : 37025
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 0:43
-

عدم تکمیل محوطه سازی ورزشگاه و وضعیت نامطلوب کفپوش سالن

عدم تکمیل محوطه سازی ورزشگاه و وضعیت نامطلوب کفپوش سالن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تنها یک روز دیگر تا شروه مسابقات جام باشگاه های آسیا زمان باقی ماند. با این حال هنوز شرایط میزبانی به صورت کامل مهیا نشده است. اصلی ترین ایرادات در ورزشگاه محل برگزاری بازی هاست. سالن۲۵ ابان واقع در شمال شهر اصفهان و در جوار ورزشگاه نقش جهان قرار دارد. مشکل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تنها یک روز دیگر تا شروه مسابقات جام باشگاه های آسیا زمان باقی ماند. با این حال هنوز شرایط میزبانی به صورت کامل مهیا نشده است. اصلی ترین ایرادات در ورزشگاه محل برگزاری بازی هاست.

سالن۲۵ ابان واقع در شمال شهر اصفهان و در جوار ورزشگاه نقش جهان قرار دارد. مشکل اصلی هواداران فوتسال در اصفهان مسافت زیادی است که این مجموعه با مرکز شهر دارد . با این وجود مجموعه پیروزی و مخابرات که در قلب اصفهان قرار دارد از چشم مسئولین برگزار کننده افتاده است.

باتلاش های شبانه روزی برگزار کنندگان روز دوشنبه یعنی ۴ روز مانده به آغاز مسابقات کفپوش مجموعه پهن شده است. بااین حال هنوز عیوبی در این مجموعه دیده می شود که بخش هایی از آن را در ادامه آورده ایم:

۱- محوطه بیرونی ورزشگاه هنوز به صورت کامل محوطه سازی نشده است.

۲- مسیر این مجموعه تا مرکز شهر با خودروی شخصی چیزی حدود ۲۵ دقیقه است.

۳- کفپوش سالن دارای عیوبی است که کارشناسان امر دلیل آن را نو بود کفپوش عنوان کرده اند که با گذر زمان این عیب ها برطرف می شود.

اصفهانی ها از دیرباز به مهمان نوازی شهرت داشته اند از همین رو امیدواریم در یک هفته برگزاری بازی ها اتفاقات خوبی از لحاظ فرهنگی،هنری،سیاسی و ورزشی در این شهر زیبا رخ دهد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.