کد خبر : 48565
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 10:35
-

واکنش باشگاه مقاومت به انتقال غیرقانونی فوتسالیست سرباز

واکنش باشگاه مقاومت به انتقال غیرقانونی فوتسالیست سرباز
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز می‌گوید انتقال وحید شفیعی از تیم فوتسال دبیری تبریز به تیم مقاومت به عنوان سرباز غیرقانونی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد خالقی درباره انتقال وحید شفیعی از تیم دبیری به تیم مقاومت البرز و شکایت باشگاه دبیری مبنی بر غیر قانونی بودن مذاکره با این بازیکن اظهار کرد: شفیعی از تاریخ ۱۸ مهرماه سرباز بوده و نمی‌توانست برای تیم دبیری بازی کند. وقتی یک بازیکن مشمول خدمت سربازی می‌شود، دیگر چرا باید مذاکره انجام بدهیم؟

وی درباره اینکه قرار بوده شفیعی آخر فصل به تیم مقاومت اضافه شود، تصریح کرد: شاید مسئولان باشگاه دبیری احساس کرده‌اند که شفیعی آخر فصل سرباز خواهد شد در حالی که تاریخ اعزام وی ۱۸ مهرماه بود. ما هیچ کار غیر قانونی نکرده‌ایم و قطعا مسئولان باشگاه دبیری هم از این موضوع بی خبر نبوده‌اند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت درباره جایگاه نامناسب این تیم  در جدول رده بندی و هدفگذاری برای نیم فصل دوم تاکید کرد: بی تجربگی بازیکنان ما در نیم فصل اول باعث شد تا نتوانیم آنطور که باید نتیجه بگیریم. دنبال این هستیم تا در نیم فصل دوم نتایج از دست رفته را جبران کنیم و در جایگاه تک رقمی قرار بگیریم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.