کد خبر : 63125
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1395 - 13:18
-

نجفی:منتظریم تا افضل لیست نفرات مورد نظر را ارایه کند

نجفی:منتظریم تا افضل لیست نفرات مورد نظر را ارایه کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون گفت: مس به زودی و طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده برای ورود رسمی به لیگ برتر جدید استارت خواهد زد. حامد نجفی با اعلام این خبر افزود: برای حرکت با برنامه و منطبق بر برنامه ریزی انجام گرفته در فصل جدید ،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون گفت: مس به زودی و طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده برای ورود رسمی به لیگ برتر جدید استارت خواهد زد.
حامد نجفی با اعلام این خبر افزود: برای حرکت با برنامه و منطبق بر برنامه ریزی انجام گرفته در فصل جدید ، ما گام اول را با توافق با آقای افضل سرمربی فصل گذشته محکم برداشتیم و طی روزهای آینده و در نشست دیگری که با ایشان خواهیم داشت نسبت به بررسی و جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی و انجام مذاکرات با این بازیکنان اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با حفظ سرمربی ، اصل ثبات مدیریت به عنوان یکی از رموز موفقیت به درستی انجام دادیم و من امیدوارم در گام بعدی با جذب بازیکنان مدنظر آقای افضل و آغاز به موقع تمرینات پیش از فصل در راستای موفقیت های بعدی حرکت کنیم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمان برنامه ریزی های بعدی این باشگاه خاطرنشان کرد: فعلا منتظریم تا آقای افضل لیست نفرات مورد نظر خود برای فصل جدید را به ما ارایه کند تا بر اساس درخواست ایشان مذاکراتمان را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کنیم.
نجفی پیش بینی کرد طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده این باشگاه به طور جدی برنامه های اجرایی خود در فصل جدید را آغاز کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.