کد خبر : 69792
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 16:10
-

پیروزی مقتدرانه تاسیسات و صعود به یک چهارم نهایی/ المیادین ۶ تایی شد

پیروزی مقتدرانه تاسیسات و صعود به یک چهارم نهایی/ المیادین ۶ تایی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری فوتسال ایران از تایلند، تیم تاسیسات دریایی ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یک شنبه در دومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه بانکوک آرنا تایلند به مصاف المیادین لبنان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. تاسیساتی ها در

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری فوتسال ایران از تایلند، تیم تاسیسات دریایی ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یک شنبه در دومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه بانکوک آرنا تایلند به مصاف المیادین لبنان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید.
تاسیساتی ها در این بازی با ترکیب اولیه نظری، شمسایی، سنگ سفیدی، عروجی و طیبی وارد زمین شدند و از همان دقایق نخست روی دروازه المیادین فشار آودند اما درخشش گلر حریف و بی دقتی شاگردان شمسایی باعث شد این نیمه گلی تا ثانیه های پایانی نداشته باشد.
تاسیسات در دقیقه ۱۹ بازی توسط طیبی و پاس شجری به گل رسید.
نماینده ایران همچنین در دقیقه ۱۹ بازی ۵ خطائه شد.
دریایی ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و حسین طیبی دو گل پیاپی به ثمر رساند. در ادامه با عقب نشینی نماینده ایران، دو گل دریافت شد و بازی به نتیجه ۳ بر دو رسید. اما در ادامه بعد از اینکه نماینده لبنان پاور پلی کرد، وفایی دو گل پیاپی به ثمر رساند و شمسایی هم با گل خود در دقایق پایانی، المیادین با ۶ تایی کرد.
با این نتیجه تاسیسات به عنوان صدرنشین صعود کرد و نماینده ازبکستان دوم شد. المیادین هم حذف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.