کد خبر : 71615
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 9:37
-

نیمکت های در آستانه تغییر

نیمکت های در آستانه تغییر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اینکه با گذشت تنها یک هفته از شروع لیگ برتر حرف از تغییر سرمربی تیم ها بزنیم شاید کمی زود یا عجیب باشد اما واقعیت این است که تعطیلی مسابقات لیگ پس از ۴ هفته باعث شده تا برخی تیم ها برنامه خود را به دو مقطع قبل و بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اینکه با گذشت تنها یک هفته از شروع لیگ برتر حرف از تغییر سرمربی تیم ها بزنیم شاید کمی زود یا عجیب باشد اما واقعیت این است که تعطیلی مسابقات لیگ پس از ۴ هفته باعث شده تا برخی تیم ها برنامه خود را به دو مقطع قبل و بعد از این پیکارها تقسیم کنند و برخی تیم ها نیز نتایج تیم خود در این ۴ هفته را بررسی کرده و در صورت عدم نتیجه گیری مطلوب،تعطیلی دوماهه لیگ را بهترین فرصت برای تغییر کادرفنی خود بدانند.امااین تیم ها چه تیم هایی هستند؟

۱-رعدی از قلعه عقابها می رود؟

اولین نیمکتی که احتمال تغییر در آن زیاد است نیمکت شهروند ساری است.شهروند که این فصل مهره های خوبی در اختیار دارد و حتی برخی شانس قهرمانی برای آنها قائلند در هفته اول در خانه به حفاری باخت و هفته دوم هم با گیتی پسند پرستاره بازی دارد. برای نجاریان مالک باشگاه نتیجه ایده آل یعنی کسب ۹ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن اما بعید است شهروند با رعدی به این اتفاق برسد مگر اینکه پس از بازی ضعیف هفته اول شاهد انقلابی در این تیم باشیم.از سوی دیگر اختلاف رعدی با چند مهره بومی و تاثیرگذار این تیم از جمله محمود لطفی جایگاه این مربی را متزلزل کرده و احتمال اینکه پس از هفته چهارم و تعطیلی لیگ او جای خود را به یک مربی دیگر بدهد زیاد است.

۲-حیدریان در قم می ماند؟

محمدرضا حیدریان را با لقب آقای خاص می شناسیم. مردی که خصوصیات خاصی دارد. اهل تلفن همراه نیست و با موتور سیکلت بیشتر از ماشین حال می کند. به همین دلیل دوام آوردن او در فضای خاص فوتسال قم دشوار است به خصوص که این تیم از لحاظ مهره هم پتانسیل نتیجه گرفتن را ندارد و حتی کاندیدای سقوط است. اگر حیدریان در سه بازی باقی مانده نتواند نتیجه بگیرد چه بسا مدیریت جوان این باشگاه تاب فشار تماشاگران را نیاورده و در نیت خود تغییر ایجاد کند و گزینه محتمل تر اینکه خود حیدریان عطای مربیگری در این تیم را به لقایش ببخشد.

۳-سرمربی تیم ملی در اهواز

بله! تعجب نکنید.حتی اگر ناظم الشریعه در محافل مختلف حضور در تیم حفاری را تکذیب کند اما شنیده ها حاکی از توافق او با مدیران باشگاه برای مربیگری در این تیم است.حفاری که پیش از این سابقه همکاری با ناظم الشریعه را دارد برای ۴ هفته اول لیگ که پیش از جام جهانی هم هست گزینه گمنامی به نام کیاوش علاسوند که پیش از این بازیکن حفاری بوده را سرمربی خود انتخاب کرده است اما شنیده می شود پس از جام جهانی و خلوت شدن سر تیم ملی ناظم الشریعه به حفاری می رود و سرمربیگری این تیم را عهده دار خواهد شد.

-۴الوندی ها با تغییر سرمربی

گرچه تا لحظه نگارش این خبر هنوز وضعیت کادرفنی تیم تازه لیگ برتری شده طرح و توسعه الوند مشخص نیست اما از سید مهدی ابطحی به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم نام برده می شود.شنیده می شود ابطحی به مدیران باشگاه گفته برای ۴ هفته ابتدایی دستیار او هدایت این تیم را برعهده بگیرد تا مبادا نتایج ضعیف این تیم به نام او نوشته شود و پس از تعطیلی دو ماهه لیگ و فرصت کافی برای آماده سازی خودش هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

منبع:خبرورزشی

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.