کد خبر : 87066
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 19:20
-

مخالفت شیرازی‌ها با تغییر ساعت بازی با شهروند

مخالفت شیرازی‌ها با تغییر ساعت بازی با شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ارژن با تغییر ساعت دیدار این تیم مقابل شهروند ساری به شدت مخالفت کرد. بعد از اعلام خبر تغییر ساعت دیدار دو تیم شهروند ساری و ارژن شیراز از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، باشگاه ارژن شیراز مخالفت خود را در این خصوص اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال ارژن با تغییر ساعت دیدار این تیم مقابل شهروند ساری به شدت مخالفت کرد. بعد از اعلام خبر تغییر ساعت دیدار دو تیم شهروند ساری و ارژن شیراز از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، باشگاه ارژن شیراز مخالفت خود را در این خصوص اعلام کرد. ناصر نعمتی مربی تیم فوتسال ارژن در این باره به fut5al گفت: از نظر ما بازی در ساعت مقرر یعنی همان ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروز ظهر سرپرست تیم شهروند ساری طی تماسی درخواست تغییر ساعت بازی را کردند که به ایشان اعلام کردم باید با مدیریت باشگاه هماهنگ شود. اما مدیریت باشگاه با این درخواست موافقت نکرد. ما در صورتی با تغییر ساعت بازی موافقت می‌کنیم که بجای ساعت ۱۶ بازی در ساعت ۱۴ همان روز برگزار شود. علت مخالت ما هم این است که باید بتوانیم هرچه سریع‌تر به تهران برگردیم و به پرواز برگشت شیراز برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.