کد خبر : 99779
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396 - 14:21
-

بهادری:امسال می‌توانیم بهترین رتبه را برای فرش‌آرا به دست آوریم/تیم پیروز از عملکرد داوری رضایت دارد

بهادری:امسال می‌توانیم بهترین رتبه را برای فرش‌آرا به دست آوریم/تیم پیروز از عملکرد داوری رضایت دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص پیروزی قاطع تیمش مقابل ارژن شیراز اظهار کرد: خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با همدلی و عملکرد فوق‌العاده در زمین با نتیجه‌ای قاطع این بازی را به پایان برسانیم. این بازی نشان داد اگر تمام بازیکنان چه بازیکنان ذخیره و چه بازیکنانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص پیروزی قاطع تیمش مقابل ارژن شیراز اظهار کرد: خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با همدلی و عملکرد فوق‌العاده در زمین با نتیجه‌ای قاطع این بازی را به پایان برسانیم. این بازی نشان داد اگر تمام بازیکنان چه بازیکنان ذخیره و چه بازیکنانی که در ترکیب اصلی جا دارند، همدل باشند می‌توانند تا آخر فصل این روند را ادامه دهیم

وی در خصوص حضورش در تیم فرش‌آرا عنوان کرد: به علت حضور در جام باشگاه‌های آسیا با نفت‌الاوسط در ترکیب تیم حضور نداشتم ولی با ارتباط خوبی که با کادر فنی داشتم، توانستم به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنم. درکل از عملکرد خود رضایت دارم.

بهادری افزود: هر زمان که برای تیم فرش‌آرا بازی کنم، انگیزه بالایی دارم. اگر بازیکنان تلاش خود را انجام دهند امسال می‌توانیم بهترین رتبه را برای فرش‌آرا به دست آوریم.

وی در پایان در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: قطعا تیمی که پیروز می‌شود در خصوص داوری از عملکرد داوری رضایت دارد. اعتقاد دارم که تیم داوری در این بازی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.