کد خبر : 123379
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 13:55
-

تقی‌پور :می خواهیم با برد حفاری به تعطیلات برویم/ با هیچ بازیکنی برای نیم‌فصل دوم مذاکره‌ای نداشتیم

تقی‌پور :می خواهیم با برد حفاری به تعطیلات برویم/ با هیچ بازیکنی برای نیم‌فصل دوم مذاکره‌ای نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اسماعیل تقی‌پور درخصوص پیروزی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: در وهله اول باید بگویم خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را ببریم و از همه بازیکنانم ممنونم که با تلاش و همت خود توانستند این مهم را به انجام برسانند. وی ادامه داد: متاسفانه در نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اسماعیل تقی‌پور درخصوص پیروزی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: در وهله اول باید بگویم خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را ببریم و از همه بازیکنانم ممنونم که با تلاش و همت خود توانستند این مهم را به انجام برسانند.

وی ادامه داد: متاسفانه در نیمه اول آن‌طور که باید و شاید نتوانستیم خوب بازی کنیم و نتیجه را واگذار کردیم. در ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم نیز نمایش مناسبی ارائه نکردیم اما در ادامه با تدابیری که اتخاذ شد، شاگردانم در بازگشتی فوق‌العاده نشان دادند می‌توانند در هر شرایطی از پسِ هر حریفی بربیایند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان درباره متزلزل بودن تیمش در بازی‌های خانگی و دست‌کم گرفتن حریفان نیز گفت: ما نباید به اسم و جایگاه تیم حریف نگاه کنیم، مثلا همین تیم آذرخش دو بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد و هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برند. از طرفی تیم‌های مقابل با توجه به قهرمانی ما در ایران و آسیا با انگیزه تمام به میدان می‌روند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

تقی‌پور همچنین با اشاره به تغییرات صورت گرفته در برنامه لیگ برتر فوتسال، تأکید کرد: با اضافه شدن مرحله پلی‌آف همه تیم‌ها به دنبال نتیجه‌گیری هستند و معتقدم ما با هیچ حریف ضعیفی بازی نمی‌کنیم.

وی با بیان این جمله که «ما نمی‌توانیم مانع پیشرفت فرهاد شویم» به مباحث جدایی کاپیتان تیمش و حضور این بازیکن در لیگ اندونزی واکنش نشان داده و تصریح کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی و پیشنهاد خوب تیم‌های خارجی طبیعی است که فرهاد فخیم بخواهد از جمع ما جدا شود ولی باید منتظر باشیم ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من به شخصه می‌خواهم او همچنان در مس به کار خود ادامه بدهد.

سرمربی بومی مس سونگون در رابطه با برنامه‌ تیمش برای نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ‌برتر و شایعاتی که در خصوص احتمال حضور رشید قلی‌پور و نادر حنیفی در این تیم شنیده می‌شود، متذکر شد: ما تا به این لحظه با هیچ بازیکنی برای نیم‌فصل دوم مذاکره‌ای نداشتیم.

وی اضافه کرد: ما برای تعطیلات نیم‌فصل هم برنامه اردویی تدارک دیده بودیم که با لغو بازی ایران و برزیل قطعا دچار تغییرات خواهد شد.

تقی‌پور در پایان راجع به دیدار معوقه تیمش برابر حفاری اهواز خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم آخرین بازی نیم‌فصل را هم با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه‌ای خوب به تعطیلات برویم. حفاری تیم قابل احترامی است و روز پنجشنبه هم برابر گیتی‌پسند بازی خوب و پایاپایی انجام داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.