کد خبر : 146002
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 19:06
-

طاها مرتضوی: در کل زمان بازی سن ایچ را در زمینش پرس کردیم / سه‌شنبه هواداران شهروند بار دیگر اخلاق مثال‌زدنی‌شان را به کل ایران نشان خواهند داد

طاها مرتضوی: در کل زمان بازی سن ایچ را در زمینش پرس کردیم / سه‌شنبه هواداران شهروند بار دیگر اخلاق مثال‌زدنی‌شان را به کل ایران نشان خواهند داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان شهروند ساری از هواداران تیمش دعوت کرد تا با حضور و حمایت همیشگی شان بار دیگر اخلاق و مرام مثال زدنی شان را به کل ایران نشان دهند. طاها مرتضوی در خصوص پیروزی تیمش برابر سن ایچ ساوه در خانه حریف اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان شهروند ساری از هواداران تیمش دعوت کرد تا با حضور و حمایت همیشگی شان بار دیگر اخلاق و مرام مثال زدنی شان را به کل ایران نشان دهند.

طاها مرتضوی در خصوص پیروزی تیمش برابر سن ایچ ساوه در خانه حریف اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم اما نتوانستیم در نیمه اول از آنها استفاده کنیم. اگر دقت مان بیشتر بود، در همان نیمه اول کار را تمام می کردیم. با دستور کادر فنی ما در کل بازی سن ایچ را در زمینش پرس کردیم و این کار باعث شد بیشتر زمان بازی را در زمین حریف باشیم و در نتیجه از اشتباهات شان به نفع خودمان استفاده کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد شهروند ساری در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکرد اما حالا به شکل خزنده ای در حال رفتن به رده های بالای جدول است، گفت: ما قبل از شروع لیگ اردوی پیش فصل و بازی دوستانه نداشتیم و طبیعی بود که در هفته های ابتدایی نوسان زیادی داشته باشیم اما هر چه از لیگ گذشت شرایط برای ما بهتر شده و الحمدلله شهروند روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

مرتضوی که در هر چهارده بازی شهروند ساری تا اینجای فصل حضور موثری داشته و نقش قابل توجهی در ثبت پیروزی تیمش برابر سن ایچ ساوه ایفا کرد در خصوص عملکرد خود در این فصل اذعان داشت: در خصوص عملکردم این کادر فنی است که باید نظر بدهد. من تمام سعی و تلاشم را انجام می دهم تا آنچه که کادر فنی می خواهد را به بهترین نحو ممکن درزمین اجرا کنم.

وی انتخاب رضا لک بعنوان سرمربی شهروند ساری را یکی از بهترین تصمیمات مدیریت این باشگاه در سالهای اخیر قلمداد کرد و افزود: آقای لک جزو بهترین مربیان ایران و آسیاست و خودم در تیم ملی و باشگاه گیتی پسند شاگرد ایشان بودم و آشنایی کامل نسبت به وی دارم. البته نمی شود از زحمات سرمربیان فصول گذشته شهروند هم به سادگی گذشت.

کاپیتان شهروند ساری با بیان اینکه بازیکنان خوبی در نیم فصل به ترکیب این تیم اضافه شدند که می توانند به موفقیت مجموعه کمک کنند، در خصوص دیدار این هفته تیمش با مقاومت کرج گفت: این هفته اگرچه در خانه بازی می کنیم اما بازی سختی با تیم کرج داریم. امیدوارم به روند رو به رشدمان ادامه داده و با یک برد خانگی دل هواداران مان را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه قرارداد فوتسالیست ها در شرایط نامساعد اقتصادی کشور اصلاً قابل توجه نیست، افزود: فقط بخاطر عشق و علاقه به این شهر و هواداران این همه سختی را تحمل می کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم. هواداران ٢٠ سال پای این تیم ماندند امیدوارم زمینه ای فراهم شود تا با قهرمانی بخش کوچکی از این تعصب مثال زدنی شان را جبران کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: روز سه شنبه منتظر هواداران عزیزمان هستیم تا با حضور و حمایت همیشگی شان بار دیگر اخلاق و مرام مثال زدنی شان را به کل ایران نشان دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.