کد خبر : 151818
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 12:43
-

درگیری‌های لیگ‌برتر در حال سرایت به لیگ یک است!/ یک امتیاز از تیم سختکوش کراپ ارزشمند بود

درگیری‌های لیگ‌برتر در حال سرایت به لیگ یک است!/ یک امتیاز از تیم سختکوش کراپ ارزشمند بود

رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با اشاره تساوی لحظات آخر تیمش با کراپ الوند گفت:  بازی بسیار خوبی بود. ما ابتدا سه بر یک جلو افتادیم اما یک گل دیگر خوردیم به رختکن رفتیم اما در نیمه‌دوم حریف از ما بهتر بازی کرد و فشار تماشاگر هم مزید بر علت

رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با اشاره تساوی لحظات آخر تیمش با کراپ الوند گفت:  بازی بسیار خوبی بود. ما ابتدا سه بر یک جلو افتادیم اما یک گل دیگر خوردیم به رختکن رفتیم اما در نیمه‌دوم حریف از ما بهتر بازی کرد و فشار تماشاگر هم مزید بر علت بود تا ۴ بر ۳ عقب افتادیم. در ۱۰ ثانیه آخر روی به پاورپلی آوردیم و به گلی رسیدیم که بسیار ارزشمند بود.

وی با اشاره به اتفاقات پایان بازی متذکر شد: ما علی تسلیمیان را نداشتیم و دو بازیکن ما در جریان بازی مصدوم شدند اما کراپ با توجه به خلاقیت بازیکنان بی‌نظیری که دارد باز هم از ما پیش افتاد و در نهایت بازی به تساوی رسید ولی تنها نکته تلخ بازی حمله‌ور شدن دو بازیکن کراپ به بازیکن و مربی ما حین ورود به رختکن بود که هرگز صحنه جالبی نبود.

سرمربی آرنوش با هشدار به کمیته فوتسال مدعی شد: مسئولان کمیته بدانند که متاسفانه اتفاقی که در لیگ‌برتر افتاد به لیگ یک سرایت کرده و اگر حواسشان را جمع نکنند کار از دست در می‌رود. مشتی که بازیکنان کراپ به صورت بازیکنان و مربی‌ام زدند اگر به گیجگاهشان خورده بود حتما اتفاق تلخی می افتاد. البته که ناظر بازی آقای هنروری هم اتفاقا آنجا حضور داشت و دید.

وی با تقدیر از تماشاگران قزوینی هر گونه تنش از سوی آنها را رد کرد و گفت: من از تماشاگران قزوینی تشکر می‌کنم اگرچه معدودی از آنها به علت آنچه به آنها دیکته شده بود به من توهین کردند اما بعد که با هم صحبت کردیم متوجه شدند که اصلا بازی رفت ما در کاشان تماشاگری نداشته که بخواهد به حریف توهین کنند.

صادقی متذکر شد: من اصلا انتظار ندارم که روزی در کاشان جواب این کار قزوینی‌ها که در هنگام خروج تیمم انجام دادند، داده شود و نباید جواب بدی را با بدی داد اما تنش چیزی است که اگر  به آن سر سری نگاه شود می‌تواند ابعاد گسترده به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه توجهی به شانس صعود تیمش به لیگ‌برتر ندارد، گفت: من روز اولی که به کاشان رفتم قول دادم که در بهترین شرایط قرار بگیریم و شکر خدا در ۹ بازی ۱۸ امتیاز گرفته‌ایم و با ۶ برد، دو تساوی و یک باخت گرفتیم جایگاهی داریم که به همت بازیکنان و کادر و مدیران باشگاه به دست آمده است. شرایط ما اکنون در جدول خیلی سخت است اما تلاش می‌کنیم و انشاالله هر تیمی لایق صعود است صعود کند. با توجه به قدرتمند بودن دو تیم دیگر گروه مقابل می‌توان از الان منتظر یک پلی‌آف زیبا بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.