کد خبر : 152553
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 14:40
-

بدنبال قهرمانی خارج از خانه

بدنبال قهرمانی خارج از خانه

مس بعد از ناکامی در فینال جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان در چرخشی به عقب به دنبال سرمربی رفت که اولین بار با آن در قد و قواره یک مدعی مطرح شده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مس بعد از ناکامی در فینال جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان در چرخشی به عقب به دنبال سرمربی رفت که اولین بار با آن در قد و قواره یک مدعی مطرح شده بود. علیرضا افضل هرچند هیچ‌گاه با تیمی غیر اصفهانی قهرمانی در ایران را تجربه نکرده است اما راه قهرمانی با تیم‌های پرستاره و مدعی را به خوبی می‌شناسد. نکته اینجاست که هم سرمربی و هم باشگاه به دنبال هتریک قهرمانی بودند.
بعد از حضور افضل در مس همه کار وی را ساده می‌دیدند. اما قبول کردن سکان هدایت تیمی با مشخصات مس، تیمی با دو قهرمانی پیاپی در ایران و ناکام در آخرین تجربه بین‌المللی و آسیا کار آسانی نیست. تیمی که همه از آن قهرمانی می‌خواهند ولی بازیکنانش سرخوردگی از عدم موفقیت در آسیا و جهان را به همراه خود دارند.
متخصص اصفهانی در اولین قدم رفاقت و همدلی را بین شاگردانش بیشتر کرد و با کم‌کردن نفوذ برخی از بازیکنان در تیم، نظم تمرینی و تاکتیکی خود را در تیم ایجاد نمود.
افضل با مس در مرحله گروهی نتایج بسیار خوبی کسب کرد. تنها یک باخت مقابل ملی حفاری و یک برد و یک تساوی مقابل رقیب اصفهانی و صدرنشینی با ۶ اختلاف نسبت به تیم دوم همان چیزی بود که طرفداران مس انتظار داشتند.
یکی از نقاط درخشان افضل در مس بازی دادن به سالار آقاپور، آقای گل زیر ۲۰ سال آسیا بود. همچنین افضل در نیم‌فصل با جذب میثم خیام، دوباره وی را احیا کرد و با هماهنگی که بین خیام و بازیکنان مس ایجاد شد، نارنجی‌پوشان در نیم فصل دوم ترکیب کامل‌تری پیدا کردند.
مس با حضور در جایگاه نخست مرحله گروهی، در پلی‌آف به مصاف ملی حفاری اهواز رفت. تیمی که تنها شکست مس افضل مقابل آن رقم خورده بود. کابوسی که در بازی اول دو تیم باز هم تکرار شد و در ضربات پنالتی این ملی حفاری بود که برنده از زمین خارج شد. اما در دو بازی بعدی مس توانست با حذف حفاری به نیمه‌نهایی صعود کند و حریف تیم باتجربه ستارگان ورامین شود. تیمی که با حضور رضا داورزنی و اکبر تقوی و یکی دو جین ستاره قدیمی و جدید در زمین حتما سخت‌تر از حفاری است.
مس سونگون ورزقان مدل ۱۳۹۸ بسیار تاکتیکی‌تر از دوره‌های قبلی است. تیمی که برای تمام ثانیه‌ها بازی برنامه دارد و از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به حریف‌اش استفاده می‌کند. تیمی که مهر علیرضا افضل را بر روی خود می‌بیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.