کد خبر : 152674
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 10:03
-

افضل :به خوبی از نقاط ضعف ستارگان استفاده کردیم /می‌دانستیم که این تیم با چه سبکی بازی می‌کند

افضل :به خوبی از نقاط ضعف ستارگان استفاده کردیم /می‌دانستیم که این تیم با چه سبکی بازی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل بعد از پیروزی ۵ بر یک مس سونگون ورزقان مقابل ستارگان ورامین اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی بود و قبل از بازی در طول هفته ما تیم ستارگان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که این تیم با چه سبکی بازی می‌کند و از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل بعد از پیروزی ۵ بر یک مس سونگون ورزقان مقابل ستارگان ورامین اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی بود و قبل از بازی در طول هفته ما تیم ستارگان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که این تیم با چه سبکی بازی می‌کند و از چه لحاظی می‌تواند به ما ضربه بزند. این نکات را به بازیکنانم گوشزد کرده بودم.

وی در ادامه گفت: خدا را شکر که پیروز میدان بودیم و از بازیکنانم تشکر ویژه دارم که نکات فنی را به خوبی رعایت کردند و به خوبی از نقاط ضعف ستارگان ورامین استفاده کردند و به گل رسیدیم. باوجود اینکه در این بازی تعداد بازیکنانم معدود بود به خوبی توانستم بازی را اداره و پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: بارها از سازمان لیگ درخواست کردیم در بازی‌ها به خصوص مرحله پلی‌آف با توجه به حساسیت مسابقات این مرحله از داوران باتجربه استفاده شود اما امروز ما شاهد بودیم که در این بازی داوران تجربه لازم را نداشتند چرا که هر دو تیم از داوری ناراضی بودند.

وی همچنین در مورد محرومیت فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس گفت: فرهاد فخیم در بازی برگشت قطعاً حضور دارد و تنها یک اخطار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.