کد خبر : 30284
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 9:44
-

مسئولان استانی سهمی از هزینه‌ها را تقبل کردند تا حضوری موفق در رقابت‌ها داشته باشیم

مسئولان استانی سهمی از هزینه‌ها را تقبل کردند تا حضوری موفق در رقابت‌ها داشته باشیم
مدیرعامل باشگاه آذرخش بندعباس تاکید کرد که با حمایت های استانی این تیم به موفقیت در لیگ برتر امیدوار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمدی مدیر عامل تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: خوشبختانه با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم به لیگ برتر راه یافتیم تا در سطح عالی فوتسال محک خورده و اولین تجربه خود را کسب کنیم در همین راستا برنامه‌ای منطقی وارد میدان می‌شویم زیرا تدوین برنامه‌های در دسترس گام بلندی جهت رسیدن به هدف است. مسئولان تنظیم برنامه‌ای دوساله را تنها برای حفظ و بقاء در جمع برترین‌ها منطقی دیدند زیرا در این مدت می‌توانیم به یک جمع بندی و تجربه ای مطلوب برای نگاه به جایگاه مناسبی از جدول برسیم و زحمات چند ساله بازیکنان با سوء مدیریت نقش بر آب نشود.

وی افزود: به منظور تخمین بودجه، تغییر کادر فنی و باقی مسائل تیم برگزار شده است. به جهت اینکه آذرخش همیشه یک برند ورزشی بوده در سال‌های گذشته ۸۰درصد از منابع مالی به وسیله خودم و ۲۰ درصد آن با همت و کمک‌های مردمی تامین می‌شده، اما سیاست تخمین بودجه امسال با تغییر همراه بود زیرا تیم دارای در لیگ برتر در حد توانمان نیست به همین جهت مسئولان استانی سهمی از هزینه‌ها را تقبل کردند تا حضوری موفق در رقابت‌ها داشته باشیم با حمایت مسئولان به طور حتم به هدفی که در نظر گرفته‌ایم، می‌رسیم و آذرخش را برای کسب تجربه در سال دو سال متوالی در لیگ حفظ خواهیم کرد.

احمدی در ادامه بیان داشت: نیمکت تیم آذرخش تغییر بزرگی نخواهد داشت زیرا هدایت تیم همچنان با روز پیکر است، اما تمرینات بدنسازی تیم در فصل آینده با فرد جدیدی ادامه پیدا می‌کند. به جهت اینکه لیست بازیکنان با نظر سرمربی فصل گذشته که سابقه همکاری داشته‌ایم، تعیین می‌شود از بازیکنانی بهره می‌گیریم که در رده سنی مهره‌های فعلی و تا حد امکان هماهنگ با آنان باشند زیرا حتی حضور مهره‌های نامی فوتسال در تیم آذر خش در صورت عدم هماهنگی برایمان ثمری نخواهد داشت، این مورد یکی از مزایایی همکاری آذرخش با روز پیکر است.

وی در خصوص روحیات تیم در اولین تجربه لیگ برتری خاطر نشان کرد: به طور حتم لیگ برتر برای بازیکنان هیجان زیادی به همراه دارد  اما تیم آذرخش هیچ وقت با ترس پا به زمین نمی‌گذارد. معتقدم در بخش رقابت هم که یک جنگ جنوب کشوری است با ارائه یک بازی متعادل و منطقی پایا‌پای رقیب پیش خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.