کد خبر : 67705
تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1395 - 16:12
-

اسکولز در هند فوتسالیست می‌شود!

اسکولز در هند فوتسالیست می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسکولز که سال ۲۰۱۳ کفش‌هایش را آویزان کرد، قصد دارد دوباره آنها را بپوشد چون قبول کرده دوباره بازی کند؛ البته این بار نه در فوتبال بلکه در سالن آن هم در هند! لیگ برتر تازه تأسیس فوتسال هند برای مشهور کردن این تورنمنت در جهان، درصدد جمع‌آوری ستاره‌های سرشناس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسکولز که سال ۲۰۱۳ کفش‌هایش را آویزان کرد، قصد دارد دوباره آنها را بپوشد چون قبول کرده دوباره بازی کند؛ البته این بار نه در فوتبال بلکه در سالن آن هم در هند!

لیگ برتر تازه تأسیس فوتسال هند برای مشهور کردن این تورنمنت در جهان، درصدد جمع‌آوری ستاره‌های سرشناس فوتبال دنیا برآمده و پل اسکولز یکی از آنها است. دکو، بازیکن پیشین بارسلونا هم یکی دیگر از این ستاره‌هاست که قرار است در اولین لیگ چند ملیتی فوتسال دنیا حضور پیدا کند.

اسکولز ۴۱ ساله در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن درباره تصمیمش برای خروج از بازنشستگی گفت: من فکر می‌کنم که فوتسال یک شیوه مهیج برای برگزاری فوتبال است که نقشی پیشرو در پیشرفت فنی برخی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا داشته است. برای ملاقات هواداران فوتبال هند که جزو پرشورترین هواداران دنیا هستند، مشتاق هستم.

فوتبال در هند جزو رشته‌های ورزشی است که رشد و شکوفایی آن به تازگی اهمیت پیدا کرده و مسئولان فوتبال این کشور امیدوارند با برگزاری یک لیگ فوتسال سطح بالا در این کشور، سطح فنی بازیکنان‌شان را ارتقا دهند.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.