کد خبر : 109229
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396 - 15:06
-

شمسایی:بازی سختی با پارسیان داریم/غیاثی شرطبندی را ثابت نکند باید مشکل فنی اش را قبول کند

شمسایی:بازی سختی با پارسیان داریم/غیاثی شرطبندی را ثابت نکند باید مشکل فنی اش را قبول کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در رابطه با بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل پارسیان شهر قدس، گفت: بازی سختی در پیش داریم به سه دلیل اول اینکه تیم پارسیان تیمی جوان، دونده و دارای تماشاگران خوبی است. دلیل دوم سرمربی این تیم محمود خوراکچی یکی از مربیان خوب ایران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در رابطه با بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل پارسیان شهر قدس، گفت: بازی سختی در پیش داریم به سه دلیل اول اینکه تیم پارسیان تیمی جوان، دونده و دارای تماشاگران خوبی است. دلیل دوم سرمربی این تیم محمود خوراکچی یکی از مربیان خوب ایران است و دلیل سوم تیم پارسیان در حال سقوط است و این تیم از همان ابتدا انتحاری بازی می‌کند و همین موضوعات کار رابرای ما سخت می‌کند.

وی در ادامه در رابطه با بازی هفته قبل مقابل آتلیه طهران قم، گفت: بازی خیلی خوبی بود و هنوز هم باورش برای من سخت است به این دلیل که بازیکنانم فراتر از همیشه بودند و به یک باره بازگشت رویایی داشتند و بعد از گل پنجمی که دریافت کردیم من کار را تمام شده می‌دیدم.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی، گفت: ما در نیمه اول ۵ بر ۲ به رختکن رفتیم و در این نیمه نقاط ضعف وقدرت این تیم را مجددا مورد بررسی قرار دادیم  و در همان ابتدای نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و بازیکنانمان به این خودباوری رسیدند که می‌توانند پیروز میدان شوند و با تلاش و همکاری همدیگر یک بازگشت رویایی داشتیم.

شمسایی همچنین در رابطه با بحث شرط‌بندی در این دیدار، گفت: چرا همیشه دوست داریم  شکست خود را با بهانه‌هایی توجیه کنیم. من همین امسال با تیم رده آخری هیأت فوتبال قم بازی داشتم و شکست خوردم و هیچ وقت بهانه نیاوردم و باخت خود را توجیه نکرده که داوری، زمین مسابقه، کف‌پوش و… علت این باخت بوده است.  با صراحت اعلام کردم مشکل فنی داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: غیاثی سرمربی این تیم باید ثابت کند که بحث شرط‌بندی در این بازی وجود داشته است. وی اگر نتواند این موضوع را به اثبات برساند باید با صراحت مشکل فنی خود را قبول کند. شما ببینید در این دو ماه اخیر این تیم از حفاری ۳ بر صفر جلو بوده و شکست خورده و یا در بازی با پارسیان شهر قدس به همین ترتیب و … چرا آن زمان وی مدعی نشد که شرط‌بندی وجود دارد؟ چرا دوست داریم  همیشه بیهوده ، بدون مدرک و دلیل حرف بزنیم و لیگ را زیر سوال ببریم؟ همچنین زحمات تیم‌های دیگر  با این کار نابود می شود. در این بازی نه ما  امید قهرمانی داشتیم و نه آنها خطر سقوط داشتند پس اهمیتی برای دو تیم نداشته است. همیشه بهتر است قبل از حرف زدن اول دلیل و مستندات را داشته باشیم و بعد دیگران را متهم کنیم.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی در پایان گفت: امیدوارم این دو بازی آخر به خوبی و خوشی به پایان برسد، من یک بار دیگر در اینجا از مسئولان کمیته فوتسال و کمیته انضباطی درخواست می‌کنم به این موضوع شرط بندی ورود کنند و برخورد قانونی به عمل آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیروگاه دوشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

تو اول بگو بین دو نیمه چکار کردی که لیدرهای قمی اجازه ندادند بچه های قمی تیم قم رو تشویق کنند و درگیری شد بین لیدر ها و تماشاچی ها بعدا همه ضعف فنی خودشان را قبول می کنند هر کسی به مردم دروغ میگه انشالله خدا جوابش رو بده به حق حضرت معصومه (ع)