کد خبر : 157145
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 17:08
-

لیگ فوتسال کرونا زده!

لیگ فوتسال کرونا زده!

با توجه به شیوع بیماری کرونا لیگ برتر فوتسال با شیوه ای عجیب برگزار خواهد شد که خوشایند کادر فنی تیم ملی فوتسال نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به شیوع بیماری کرونا مسابقات ورزشی در سراسر جهان تحت تاثیر قرار گرفته و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود اما در فوتسال برنامه ریزی به نحوی صورت گرفته که تیم‌ها با کمترین بازی لیگ آینده را پشت سر بگذارند.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال، تیم‌های لیگ برتری در فصل آینده به دو گروه تقسیم شده و بازی‌های خود را به صورت متمرکز در یک شهر و در مدت زمانی کوتاه برگزار می‌کنند.

با این شیوه تیم‌ها به جای برگزاری بازی‌ها به صورت هفتگی مدت زمان کوتاهی را درگیر برگزاری مسابقات هستند که هم در هزینه‌ها کاهش صورت گرفته و هم با توجه به همه گیری کرونا کمتر در جریان مسابقه خواهند بود. این شیوه باعث می‌شود در سالی که بازی‌های جام جهانی فوتسال هم در پیش است بازیکنان با کمترین زمان بازی روبرو شوند.

پیش از این سازمان لیگ فوتسال با حذف پلی‌آف لیگ برتر سعی داشت برنامه‌ای هم برای اردوهای آماده سازی تیم ملی در نظر بگیرد اما عملا با تغییر شیوه برگزاری لیگ زمان زیادی در اختیار تیم ملی خواهد بود که با توجه به مشکل بازی تدارکاتی، بازیکنان مجبور به انجام تمرینات متعدد شده و از فضای بازی دور می‌شوند.

لیگ فوتسال ما تحت تاثیر کرونا احتمالا با چالش‌هایی روبرو خواهد بود و باید دید در نهایت این فصل از رقابتها به چه ترتیب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.