کد خبر : 192153
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 21:23
-

بازیکن فرش‌آرا: دیدار با سن‌ایچ حساس‌ترین بازی لیگ برای ماست/ جای مسعود محمدی پر شد/ با شیرپور هم اتاق بودم اما تستم مثبت نشد

بازیکن فرش‌آرا: دیدار با سن‌ایچ حساس‌ترین بازی لیگ برای ماست/ جای مسعود محمدی پر شد/ با شیرپور هم اتاق بودم اما تستم مثبت نشد

بازیکن فرش‌آرای مشهد گفت: یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ را در پیش داریم، زیرا اگر پیروز شویم با یک امتیاز بیشتر بالاتر از سن‌ایچ قرار می‌گیریم و کارمان برای صعود به پلی‌آف راحت‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بهمن جعفری در خصوص پیروزی فرش‌آرا مقابل حفاری اهواز در نهمین هفته از لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و نسبت به دیدارهای گذشته هماهنگی بیشتری داشتیم. حفاری همیشه در زمین خود مقابل تیم‌های بالانشین بازی خوبی ارائه می‌دهد. در نیمه نخست هر دو تیم موقعیت ایجاد کردند، اما در نیمه دوم بازی را در دست گرفته و توانستیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم.

وی با اشاره به درخشش علی رحیمی، جانشین مسعود محمدی در این دیدار خاطرنشان کرد: علی رحیمی نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و مانع از گل شدن سه موقعیت صددرصدی حریف شد. تمام بازیکنان حدس می‌زدند که علی رحیمی بتواند جای خالی مسعود محمدی را پر کند. او پسر با استعدادی است که فکر می‌کنم آینده خوبی داشته باشد.

بازیکن فرش‌آرای مشهد در خصوص بازی آتی تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه گفت: یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ را در پیش داریم. اگر پیروز شویم با یک امتیاز بیشتر بالاتر از سن‌ایچ قرار می‌گیریم و اگر بازی را واگذار کنیم، اختلاف‌مان بیشتر می‌شود. خاطره تلخی در پلی‌آف سال گذشته مقابل سن‌ایچ داریم. قطعا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. در دیدار دور رفت، در پنج دقیقه‌ پایانی دو گل زدیم و مانع از شکست فرش‌آرا شدیم. اگر دو دقیقه بیشتر وقت داشتیم شاید می‌توانستیم در آن دیدار پیروز شویم.

وی در رابطه با حضورش در اردوی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما با کیانوش شیرپور، بازیکن مقاوت البرز هم اتاق بودم و بعد از مثبت شدن تست کرونای این بازیکن، جهت جلوگیری از ابتلای سایر بازیکنان تیم ملی، تمام بازیکنانی که هم‌اتاقی‌اش بودند از اردوی تیم ملی خارج شدند. پس از بازگشت از اردو تست دادم که جواب آن منفی شد و علائمی هم نداشتم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد ادامه داد: برای نخستین بار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بودم که متاسفانه بدشانسی آوردم. در ابتدای فصل از ناحیه مچ پا با مصدومیت روبرو شده بودم و دو سه بازی نخست لیگ را از دست دادم. از دیدار با راگا به آمادگی رسیدم و شرایط خوبی داشتم که به اردوی تیم ملی هم دعوت شدم. در تلاشم تا خودم را تا اردوی آتی ثابت کنم و به اردوی تیم ملی برای تورنمنت های بین المللی دعوت شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.