کد خبر : 192075
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 11:08
-

مشکلات مالی بهانه است

خلیلاوی:نمی‌دانم مدیر فنی در تیم حفاری چه کار می‌کند / این تیم ‌به شوک نیاز دارد/ با این همه بازیکن در نیم فصل اول نتیجه نگرفتند

خلیلاوی:نمی‌دانم مدیر فنی در تیم حفاری چه کار می‌کند / این تیم ‌به شوک نیاز دارد/ با این همه بازیکن در نیم فصل اول نتیجه نگرفتند

یک مربی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت تیم فوتسال ملی‌حفاری در لیگ برتر کشور، گفت: اگر ملی‌حفاری با این ساختار و امکانات به لیگ یک سقوط کرد، برگرداندن آن به لیگ برتر بسیار سخت خواهد بود، پس چرا مسئولان باشگاه فکر نمی‌کنند که حداقل در بازی‌های باقی‌مانده، تیم را حفظ کنند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک مربی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت تیم فوتسال ملی‌حفاری در لیگ برتر کشور، گفت: اگر ملی‌حفاری با این ساختار و امکانات به لیگ یک سقوط کرد، برگرداندن آن به لیگ برتر بسیار سخت خواهد بود، پس چرا مسئولان باشگاه فکر نمی‌کنند که حداقل در بازی‌های باقی‌مانده، تیم را حفظ کنند؟

علی خلیلاوی در ارزیابی وضعیت تیم فوتسال ملی‌حفاری در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: در ابتدا می‌خواهم بدانم در تیم فوتسال ملی‌حفاری چه می‌گذرد و چه کسی تصمیم‌گیرنده است؟ باشگاه حفاری متعلق به یک شخص نیست و مسئولان این تیم باید بدانند که ملی‌حفاری یک تیم مردمی است و مردم، فوتسال خوزستان را با این تیم از سال ۸۷ که سوم لیگ برتر شد، می‌شناسند. آن زمان که خود من هم در این تیم توپ می‌زدم با بازیکنان بومی، مقام سوم لیگ برتر را به دست آوردیم اما حالا در باشگاه حفاری چه می‌گذرد که یک بازیکن غیربومی جذب می‌شود ولی فقط ۲ دقیقه بازی می‌کند؟ اگر او کارایی نداشت، نمی‌دانم چرا باید تا نیم‌فصل نگه داشته می‌شد، ضمن این‌که حفاری در نیم فصل نیز سه بازیکن بومی را رد کرد و نمی‌دانم چرا در این شرایط بازیکن جدید دیگری جذب نمی‌کند. وقتی حفاری در نیم‌فصل اول با آن همه بازیکن نتوانست نتیجه بگیرد، چگونه حالا با رد کردن این نفرات و کمبود بازیکن می‌خواهد نتیجه بگیرد؟ نتیجه این کار هم شکست در شروع نیم‌فصل دوم بود. کار واقعا سخت است و نمی‌دانم در تیم ملی‌حفاری چه می‌گذرد.

نمی‌دانم مدیر فنی در تیم حفاری چه کار می‌کند

بازیکن سابق تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به اضافه شدن یک مدیرفنی به کادرفنی این تیم و مشخص نبودن وضعیت سرمربی تیم فوتسال امید این باشگاه، گفت: من نمی‌دانم مدیرفنی در این تیم چه کار می‌کند، البته با اضافه شدن او، ملی‌حفاری به چهار امتیاز رسید اما بعد از آن چه می‌شود که حفاری نتیجه نگرفت؟ تیم فوتسال امید ملی‌حفاری اوایل اسفندماه باید در مسابقات کشوری شرکت کند ولی هنوز سرمربی این تیم مشخص نیست و گویا زیر نظر مدیرفنی تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. مگر می‌شود اکنون با یک مربی تمرین کند و بعد در زمان مسابقات فرد دیگری به عنوان سرمربی مشخص شود. آیا مسئولان باشگاه می‌خواهند تیم امید هم دچار مشکلات تیم بزرگسالان شود که هنوز سرمربی تیم امید را مشخص نکرده‌اند؟

تیم ‌حفاری به شوک نیاز دارد

وی درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم فوتسال ملی‌حفاری، عنوان کرد: به نظرم مشکل در راس کادرفنی و کارنامه او مشخص شده است. منظور من این نیست که سرمربی باشگاه کنار گذاشته شود، من می‌گویم باید به تیم شوک وارد شود و ضمن حفظ سرمربی فعلی در کادرفنی، نفر جدیدی به عنوان سرمربی انتخاب شود تا سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود. اگر ملی‌حفاری با این ساختار و امکانات به لیگ یک سقوط کرد، برگرداندن آن به لیگ برتر بسیار سخت خواهد بود. پس چرا مسئولان باشگاه فکر نمی‌کنند که حداقل در بازی‌های باقی‌مانده تیم را حفظ کنند. نیم‌فصل دوم لیگ برتر شروع شده و این تیم که در نیم‌فصل اول، تنها به یک برد و یک تساوی رسید، در اولین بازی خود در نیم‌فصل دوم نیز شکست خورد. نمی‌خواهم به سرمربی فعلی خورده بگیرم زیرا او از سرمایه‌های باشگاه است اما احساس می‌کنم این باشگاه در حال خودسوزی است.

مشکل مالی، بهانه است

خلیلاوی در پاسخ به این سوال که گویا مطالبات بازیکنان به موقع پرداخت نشده است و آیا این موضوع می‌تواند در نتایج این فصل تاثیرگذار بوده باشد؟ گفت: آیا زمانی که بازیکن به زمین مسابقه می‌رود و می‌خواهد ۴۰ دقیقه بازی کند، به قبض آب و برق خانه‌اش یا خرید پوشک بچه‌اش فکر کند؟ خیر، فوتسالیست در این ۴۰ دقیقه فقط به تیم حریف و تیم خود فکر می‌کند و این‌که بازیکنان مشکل مالی دارند، تنها بهانه است. در حال حاضر خیلی از تیم‌ها مشکل مالی دارند و آیا بازیکنان آن‌ها هم به خاطر مسائل مالی بازی نمی‌کنند؟ ضمن این‌که زمانی که ما در حفاری بازی می‌کردیم نیز نحوه پرداختی‌ها به همین صورت بود و دستمزدها در پایان فصل پرداخت می‌شد. همچنین بعید می‌دانم بازیکنان خوزستانی برای پول بازی کنند و البته ملی‌حفاری جزو شش تیم پول‌دار تیم‌های فوتسالی ایرانی است.

وی در پایان بیان کرد: ناراحت و نگران سهمیه فوتسال خوزستان هستیم و از مسئولان باشگاه می‌خواهم که نگذراند این سهمیه از دست برود و فوتسال ملی‌حفاری ضربه بخورد.

مصاحبه:محسن فروغی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.