کد خبر : 193415
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 12:34
-

همه تیم های لیگ از داوری ناراضی هستند

جاوید : داوران با مدیریت بازی، گند می‌زنند!/ از روز اول کیفیت فنی خیلی خوبی داشتیم / به سود اهورا سوت زدند/مدیران کمیته فوتسال به داوران می‌گویند بازی‌ها را مدیریت کنند

جاوید : داوران با مدیریت بازی، گند می‌زنند!/ از روز اول کیفیت فنی خیلی خوبی داشتیم / به سود اهورا سوت زدند/مدیران کمیته فوتسال به داوران می‌گویند بازی‌ها را مدیریت کنند

کاپیتان ملی پوش کراپ از وضعیت داوری در لیگ انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی‌پوش فوتسال تیم کراپ الوند معتقد است اگر داوران نخواهند دیدارها را مدیریت کنند، عمده حاشیه‌های فوتسال کشور کاهش می‌یابد.
مهدی جاوید درباره شرایط خوب تیم کراپ الوند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: کراپ سال اول خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد و با توجه به جذب بازیکنان از تیم‌های مختلف، هماهنگی میان بازیکنان زمان می‌برد. ابتدای فصل بیرون از خانه بازی داشتیم و به مصاف تیم‌هایی رفتیم که هفته قبل از آن استراحت داشتند. از روز اول کیفیت فنی خیلی بالایی داشتیم و تنها بازی ضعیف ما مقابل مقاومت بود که از دقیقه یک تا ۴۰ عملکرد خوبی نداشتیم.

به ثبات رسیدیم و با استراتژی خوبی به مرحله دوم می‌رویم
وی با بیان اینکه شاگردان رضا لک در سایر دیدارها بازی‌های خوبی ارائه کرده و می‌توانستند پیروز باشند، تصریح کرد: چند بازیکن از هفته‌های گذشته به ما اضافه شدند و در چند دیدار پیروز شدیم. ثبات موردنظر را به دست آورده‌ایم و امیدوارم این هفته بتوانیم صعود خود را به جمع شش تیم عملی کنیم. تمرکز ما روی دیدارهای دو هفته پیش رو است و با قطعی کردن صعود خود، با استراتژی خوبی وارد مرحله دوم می‌شویم.

جز احترام از بهبهانی‌ها ندیده بودم اما شرایط جالبی رقم نخورد
ملی‌پوش کراپ الوند درخصوص حاشیه‌های دیدار با اهورا بهبهان بیان کرد: زمانی که بازی در حال آغاز بود، صد نفر در سالن بودند که ارتباطی به نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری مسابقه نداشتند. من سابقه بازی مقابل تماشاگران بهبهانی را داشتم و جز احترام از آنها ندیده بودم. تصورم این بود که اتفاق مشابهی بیفتد که شرایط جالبی رقم نخورد. نمی‌دانم ناظر بازی نتوانست شرایط را کنترل کند یا اینکه چه اتفاقی افتاد. هر چه بود، تمام شد و خدا را شکر اتفاق خاصی نیفتاد. می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم و حاشیه‌ها روی داوری موثر بود.

داوران قانون را رعایت نمی‌کنند
جاوید در مورد تأثیر حضور تماشاگران در این مسابقه روی قضاوت محمد بیاتی خاطرنشان کرد: داور چند سوت زد و بازی را برگرداند. پنالتی حریف هم درست نبود که ایرادی ندارد. همه ۱۴ تیم لیگ برتری از داوری‌ها ناراضی هستند و ما فقط اعتراض نمی‌کنیم. داوران این دیدار را به سود اهورا سوت زدند، اما شاید داوری در دیدارهای قبلی به ضرر این تیم بود. داوران ما قانون را رعایت نمی‌کنند و می‌خواهند بازی را مدیریت کنند. همین باعث می‌شود حاشیه‌ها بیشتر شود.

اگر داوران مدیریت را از قضاوت خود بردارند، ۷۰ تا ۸۰ درصد حاشیه‌های فوتسال کم می‌شود
وی با انتقاد از قضاوت داوران لیگ برتری به تسنیم گفت: بازیکن در دقیقه اول سنگین‌ترین خطا را مرتکب می‌شود، اما اخراج نمی‌شود. قانون باید رعایت شود و تفاوتی میان دقیقه یک و ۴۰ وجود ندارد. متأسفانه وقتی در دقیقه اول به داور می‌گوییم بازیکن حریف باید اخراج شود، می‌گوید دقیقه یک که بازیکن را اخراج نمی‌کنند و همین باعث می‌شود بازی به تنش کشیده شود. اگر داوران تصمیم بگیرند مدیریت را از قضاوت خود بردارند، ۷۰ تا ۸۰ درصد حواشی فوتسال کم می‌شود و داوران و مربیان کمتر به داوری اعتراض می‌کنند. آنها به تیم میزبان، نتیجه و زمان مسابقه توجه می‌کنند.

مدیران کمیته فوتسال به داوران می‌گویند بازی‌ها را مدیریت کنند
ملی‌پوش کراپ الوند با بیان اینکه اگر اعضای تیم‌ها حس کنند داور قاطعانه سوت می‌زند، کمتر اعتراض می‌کنند، اظهار داشت: وقتی یک تیم با پنج خطا از حریف عقب است، خیلی سخت خطای ششم و منجر به پنالتی را به ضرر این تیم اعلام می‌کنند. در بسیاری از بازی‌ها هر دو تیم به داوری اعتراض کردند و مطمئنم مدیران کمیته فوتسال به داوران می‌گویند که بازی‌ها را مدیریت کنند. همین باعث می‌شود داور نتواند قانون را رعایت کند. قانون خطا مشخص است و اینقدر در رسانه‌ها به داوری پرداخته شده که تماشاگران هم می‌دانند چه خطاهایی کارت زرد یا قرمز دارند. داوران می‌خواهند بازی را مدیریت کنند، اما در طول بازی گند می‌زنند!

مدیران کراپ الوند تفکری حرفه‌ای دارند و به تعهدات خود عمل کرده‌اند
جاوید درباره نزدیکی کراپ الوند به تحقق هدف مدیران باشگاه و اینکه مدیران کراپ تاکنون به وعده‌های خود عمل کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد: مدیران باشگاه تفکری حرفه‌ای دارند و صعود به مرحله دوم را به‌عنوان هدف خود قرار دادند. امیدوارم این موضوع این هفته محقق شود و صعود کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در مرحله دوم رقم بزنیم. مسئولان به قول‌های خود به صورت کامل عمل کرده‌اند و مربیان و بازیکنان، دغدغه‌ای جز مسائل فنی ندارند. آرامش خوبی بر تیم حاکم است و تلاش می‌کنیم همگام با باشگاه که به تعهدات خود عمل کرده، با نتایج خوب خود پاسخگوی زحمات باشگاه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسام جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

کاملا مشخص هست تمام تصمیمات فنى تیم رو خودش داره میگیره واقعا به حال این فوتسال بازیکن سالار باید تاسف خورد مربیا فقط نمایشى هستند !!!

ساروى جمعه , ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷

اره حسام جان سارى هم اینجوریه
اینجا کمک خبیرى اقاى طالبى همه کاره ست