کد خبر : 193419
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 12:42
-

قرار نیست بازی دوستانه ای برگزار شود

ناظم الشریعه : اتفاقات دیدار راگا و حفاری زشت است / حق فوتسال باید به اندازه خودش باشد

ناظم الشریعه : اتفاقات دیدار راگا و حفاری زشت است / حق فوتسال باید به اندازه خودش باشد

سرمربی تیم ملی از این روزهای فوتسال و فدراسیون گفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: توقع من از رییس فدراسیون فوتبال این است که بر اساس شخصیت و جایگاه فوتسال ایران در دنیا با آن برخورد کند.

«سیدمحمد ناظم‌الشریعه» روز جمعه در گفت و گویی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: انتخابات پیش‌رو با توجه به حواشی یکسال گذشته با دوره‌های قبل تفاوت بسیار زیادی دارد و مردم نیز پیگیر این موضوع هستند تا ببینند چه کسی بر صندلی ریاست فدراسیون می‌نشیند.

وی افزود: به عنوان اهالی فوتسال به دنبال مسایل مربوط به خودمان هستیم و خدا کند هر کسی که می‌آید، بتواند برای این رشته تلاش کند. بنده با نامزدهای ریاست نشستم و به برنامه‌های آن‌ها گوش دادم. البته نوشتن برنامه سخت نیست بلکه اجرا کردن آن کاری دشوار است.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: کار رییس فدراسیون جدید فوتبال خیلی سخت است. در سال پیش‌رو ۲ رویداد بسیار مهم برگزار می‌شود. یکی جام جهانی فوتسال و دیگری مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر. وقت برای کار کردن خیلی کم است و فدراسیون چالش‌های بزرگ و زیادی دارد.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که توقع او از رییس جدید فدراسیون فوتبال چیست، خاطرنشان کرد: توقع من این است که بر اساس شخصیت و جایگاه فوتسال ایران در جهان با آن برخورد کنند. حق فوتسال باید اندازه خودش باشد. این رشته بِرَندی است که توانسته در سکوی جهانی قرار بگیرد. در رشته‌های دیگر باید میلیاردها هزینه ‌شود تا بتوانند مانند فوتسال افتخارآفرینی کنند.

وی در مورد وضعیت دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال، گفت: به کمیته فوتسال برنامه دادیم و قرار است که آن‌ها پیگیری کنند اما در حال حاضر هیچ بازی دوستانه‌ای قرار نیست برگزار شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص حواشی دیدار راگا تهران و حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: یکی از کسانی که اهل فوتسال نیست به من فیلم این درگیری‌ها را نشان داد و گفت این چه ورزشی است. واقعا این اتفاق‌ها زشت است. به نظر من باید با خاطیان این دیدار به شدت برخورد شود چرا که اینگونه رفتارها آبروی فوتسال را می‌برد. باید این موضوع به سرعت ریشه‌یابی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.