کد خبر : 195877
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 23:19
-

جاوید در گفتگو با Fut5al :

به احترام سابقه حضورم در مس، شادی گل نکردم/ از مرز ۳۰۰ گل در لیگ‌برتر عبور کردم/ کراپ آمده مثل مس و گیتی در فوتسال بماند

به احترام سابقه حضورم در مس، شادی گل نکردم/ از مرز ۳۰۰ گل در لیگ‌برتر عبور کردم/ کراپ آمده مثل مس و گیتی در فوتسال بماند

کاپیتان تیم فوتسال کراپ الوند گفت: پس از گل اولی که به مس زدم شادی نکردم چون در این تیم بازی کرده‌ام و به احترام آنها حرکتی انجام ندادم.

مهدی جاوید پس از شکست ۴ بر ۳ کراپ الوند مقابل مس سونگون ورزقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود و چه کسانی که در سالن مسابقه بودند و چه آنها که در خانه بازی را دیدند مطمئنا لذت بردند. این بازی یک بازی تماشاگرپسند بود و هیجان زیادی داشت و نتیجه پر گلی هم در آن رقم خورد.

او با اشاره به مصدومیت چند بازیکن کراپ در این بازی تاکید کرد: ما به لحاظ تعداد نفر کمتر از حریف خود بودیم چراکه دو، سه مصدوم تاثیرگذار داشتیم و بهزاد عظیمی را هم که همان نیمه اول از دست دادیم و باید ۵ نفری جلوی ۸ یا ۹بازیکن آماده و خوب مس بازی می‌کردیم.

کاپیتان کراپ عملکرد تیمش در پرس شدید مس را طبیعی دانست و گفت: ما بازی قابل قبولی ارائه دادیم بالاخره پس از گل زودهنگام ما فشار آنها طبیعی بود و ما نیز ناخداگاه عقب‌نشینی کردیم. هر چند که ما در نیمه دو گل بد خوردیم و همان باعث شد که در نهایت هم با یک اختلاف گل بازی را واگذار کنیم.

مهدی جاوید در خصوص گل اول خود با ضربه چیپ نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته سابقه حضور در مس و تمرین با سعید مومنی را داشتم، طبق شناختی که از خصوصیات او داشتم مطمئن بودم که در آن شرایط بیرون خواهد آمد که بلافاصله چرخیدم و آن ضربه چیپ را زدم. البته که سعید مومنی کار درستی کرد و هر گلری که بود بیرون می آمد اما ضربه من دقیق دقیق بود.

او در خصوص عدم شادی گل پس از هر دو گل خود مقابل مس نیز افزود: بعد از گل اول هم چون مقابل مس بود به احترام سال گذشته که در این تیم بودم شادی نکردم البته که کلا بعد از گلزنی‌هایم خوشحالی آنچنانی انجام نمی‌دهم اما در گل دوم چون سه گل از حریف عقب افتاده بودیم دیگر دلیلی برای شادی کردن وجود نداشت.

کاپیتان کراپ الوند در خصوص استوری خود با مضمون ۳۰۰گل در لیگ‌برتر نیز یادآور شد: من از روز اولی که در لیگ‌برتر بازی کردم، گل‌هایم را یادداشت کردم و با دو گلی که مقابل مس زدم تعداد گل‌هایم در لیگ‌برتر از ۳۰۰گل گذشت و اکنون ۳۰۱گل زده در لیگ برتر دارم که استوری گذاشتم. البته که از اولین گلی که زدم تاکنون اتفاقات جالبی رخ داد.

او در پاسخ به آمار گل های ملی اش نیز تصریح کرد: آنها را هنوز نشمرده ام اما فکر کنم با گل‌های ملی و باشگاهی‌ که در خارج از کشور زدم حدود ۵۰۰گل زده داشته باشم.

جاوید در خصوص عملکرد کراپ الوند در فصل جاری نیز چنین اظهارنظر کرد: ما در کل فصل، نمایش پرنوسانی داشتیم اما در دور دوم لیگ پتانسیل قابل قبولی داشتیم. ما با هر بازیکنی که مصدوم شد ضربه خورده و می‌خوریم. تلاش ما در سال اول حضور کراپ اتمام کار با یک رتبه خوب است چراکه مالکان باشگاه در یک برنامه بلند مدت طبق هدفگذاری خود می‌خواهند مثل مس و گیتی‌پسند سال‌های سال در فوتسال باشند.

این بازیکن گلزن فوتسال ایران جایگاه کراپ را در لیگ امسال چنین پیش‌بینی کرد و گفت: ما می‌توانیم جزو سه تیم برتر ایران در اولین سال حضور باشیم و اگر عنوانی بالاتر بدست آمد که چه بهتر. انشاالله سال‌های بعد با تجربیات بیشتر برای کسب عنوان قهرمانی جلو برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.