کد خبر : 212918
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 10:03
-

بررسی نظرات آقای رئیس در جلسه کمیته فوتسال

کنایه به ناظم؛ تمایل به شمسایی/ اسطوره در آستانه سکانداری تیم‌ملی

کنایه به ناظم؛ تمایل به شمسایی/ اسطوره در آستانه سکانداری تیم‌ملی

عزیزی خادم در جریان صحبت هایش در جلسه کمیته فوتسال دو بار به ناظم الشریعه کنایه زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عزیزی خادم در جریان صحبت هایش در جلسه کمیته فوتسال دو بار به ناظم الشریعه کنایه زد.

اگرچه نتیجه جلسه اخیر کمیته فوتسال – پس از مدت ها با حضور تمامی اعضا و رئیس فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد – معرفی گزینه های هدایت تیم جوانان بود اما اتفاقاتی که در این دیدار دو ساعته قبل و بعد رخ داد، نشان از احتمال زیاد تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتسال دارد.

بار اول وقتی بحث انتخابات فدراسیون فوتبال را پیش کشید و با کنایه خطاب به سرمربی تیم‌ملی یادآور شد که در انتخابات به وی رای نداده اما در عوض او از سرمربی تیم‌ملی فوتسال حمایت کرده است. وی همچنین با تشکر از ناظم‌الشریعه اعلام کرد که ممکن است از او در بخش دیگری استفاده شود تا به این ترتیب به صورت غیرمستقیم پایان کار ناظم‌الشریعه در تیم ملی را به وی اعلام کند.

بار دوم عزیزی خادم در جایی دیگر از صحبت‌هایش گفت همه امکانات برای تیم‌ملی فوتسال فراهم بوده به جز آجیل! که کنایه‌ای به گلایه ناظم‌الشریعه بود که در جمع ملی‌پوشان به فدراسیون کنایه زد؛ «فدراسیون فقط برای بچه‌ها آجیل و خشکبار تهیه نکرده است» در حالی که بازیکنان از کمبود امکانات گلایه داشتند.

شمسایی نزدیک شد

با این تفاسیر به نظر می رسد شمسایی به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

او در مذاکراتی جدی با عزیزی خادم و کامرانی فر شرایط و ملزومات خود برای مربیگری را اعلام و جز اختلاف نظر در چند بند – که احتمالا حل شدنی باشد – مشکل دیگری ندارد. شمسایی همچنین از فدراسیون فوتبال خواسته با توجه به لزوم جوانگرایی در تیم ملی به او فرصت کافی برای این کار بدهند و در صورت ناکامی احتمالی در جام ملتهای فوتسال از او حمایت کنند.

عزیزی خادم حرف آخر را می زند

قرار است عزیزی خادم به زودی نظر خود را در مورد سرمربی تیم‌ملی فوتسال اعلام کند. او علاقه زیادی به مربیگری شمسایی دارد و تمایل ندارد با ناظم الشریعه ادامه دهد. اتفاقی که شاید تا پایان دی ماه رخ داده و ناظم‌الشریعه پس از سال‌ها از تیم‌ملی فوتسال برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین جمعه , ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

آخرش هم این فدراسیون بی کفایت تیم ملی رو بدون مربی رها می کند